  • 1. Data: 2009-08-18 14:58:29
    Temat: Dlaczego nikt tego nie bierze ? widział ktoś na żywo ?
    Od: bm <b...@g...com>

    Shadow - pięknie zrobiony, szalenie mi się widzi i nie wierzę, że
    tylko mnie się on widzi

    Chyba już miesiąc na sprzedaż i nic ... dlaczego ? mina?

    Oglądał go ktoś z bliska ?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M147141
    3

    bm

  • 2. Data: 2009-08-18 16:46:10
    Od: pajhivo <k...@g...com>

    On 18 Sie, 16:58, bm <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > tylko mnie się on widzi
    >
    > Chyba już miesiąc na sprzedaż i nic ... dlaczego ? mina?

    Brzydal :)
    Ja wiem że o gustach i tak dalej ale przepraszam, z tą lampą to
    wygląda jak weź stąd idź (jedź) i nie wracaj. Może dlatego nie ma
    powodzenia.

    Pozdrawiam
    Krzyś D.

  • 3. Data: 2009-08-18 16:56:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "pajhivo" w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    On 18 Sie, 16:58, bm wrote:
> [...]

    Ja wiem że o gustach i tak dalej ale przepraszam, z tą lampą to
    wygląda jak weź stąd idź (jedź) i nie wracaj. Może dlatego nie ma

    *** Ale taka lampa jest tańsza niż oryginalna do shadowa. (:
    A po paciaku to bardzo ważne, żeby z kosztami nie szaleć.
    Jeżeli to nieprawda - właściciel z pewnością posiada części oryginalne
    i chętnie je odda przy sprzedaży.
    Ojej, to handlarze, a nie właściciele - to chyba jednak nie da rady
    udowodnić, że ślizgu nie było.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 4. Data: 2009-08-18 19:43:20
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    Chyba już miesiąc na sprzedaż i nic ... dlaczego ? mina?

    Oglądał go ktoś z bliska ?

    odpowiadam i objasniam: widziałem ten motong juz z rok temu u tego goscia w
    garazowni (lub cholernie ale to bardzo cholernie podobny).
    mozna powiedziec ze z baaaardzo bliska bo w garazu było kilkanascie
    motocykli. wiekszosc brudna (od transportu na lawecie).
    przywozą chłopcy po kilkanascie sprzetów jednorazowo.
    jak chcesz to bede za tydzien tam niedaleko to obejrze to sobie z wiekszą
    dozą dokładnoci.
    pozdro
    odezwij sie najlepeij na priv.

  • 5. Data: 2009-08-18 20:11:32
    Od: "driv" <j...@s...pl>

    --
    Pozdr
    Driv
    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pajhivo" w wiadomości

    > Ojej, to handlarze, a nie właściciele - to chyba jednak nie da rady
    > udowodnić, że ślizgu nie było.

    A pasek zębaty to gdzie?
    Driver

  • 6. Data: 2009-08-18 21:02:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

> [...]
    > A po paciaku to bardzo ważne, żeby z kosztami nie szaleć.
    > Jeżeli to nieprawda - właściciel z pewnością posiada części oryginalne i

    Pierdolisz stryju. Motocykl widac ze mocno dlubany. A powodow dlubania
    moze byc mnostwo. Miedzy innymi taki ze mial sie podobac wlascicielowi.
    Oryginalne czesci mozna sprzedac zeby sfinansowac przerobki ktore czesto
    sa dosyc kosztowne. Zgadza sie czy nie ?

    > Ojej, to handlarze, a nie właściciele - to chyba jednak nie da rady
    > udowodnić, że ślizgu nie było.

    A wpadles na to ze ktos mogl zostawic ten motocykl w rozliczeniu za inne
    moto i dlatego sprzedaje go firma ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-08-18 21:04:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    driv pisze:

    > A pasek zębaty to gdzie?

    U ortodonty

    PS. naucz sie odpowiadac na posty jak bialy czlowiek.

  • 8. Data: 2009-08-19 06:04:16
    Od: "st1100" <s...@g...pl>

    Dokładnie tak jak pisze Kuczu

    Wkurzające jest podejście większości ludzi w naszym kraju ze jak już nie
    jest oryginalny to musi być po strasznej glebie i tanio poskładany - a jeśli
    właśnie się znudził oryginał, chciał mieć innego ? Fakt poskładanego na
    szybca od zrobionego ze starannością idzie odróżnić po kilku spojrzeniach

    Są gusta i guściki jednemu sie podoba drugiemu nie

    Podczas przerabiania jednego z poprzednich moto sprzedałem oryginalne
    części

    Powodów może byc 1000 a nie tylko wielka gleba i handlarz - choć te tez są
    częste

    pozdrowka

    Krzysiek

    ST1100

    CB 500

  • 9. Data: 2009-08-19 07:37:54
    Od: " " <j...@g...pl>

    > i nic ... dlaczego ?

    a moze dlatego, ze juz 16 wiosen mu stuklo ?

    --
    pozdr
    janku

  • 10. Data: 2009-08-19 10:05:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

> [...]
    > Oryginalne czesci mozna sprzedac zeby sfinansowac przerobki ktore
    > czesto sa dosyc kosztowne. Zgadza sie czy nie ?

    Zgadza się. Zerknąłem więc jeszcze raz na to ogłoszenie - motocykl
    zrobiony lepiej niż popaciakowy, ale lampa typowa, że aż brzydka i
    zdania nie zmienię.
    Cena może odzwierciedlać koszty poniesione na wydłubanie z Szadowy
    takiego prawie customa, ale dlatego w PL trochę jeszcze postoi.
    Ponieważ mój tok myślenia jest, niestety, typowy dla kupujących.

    > A wpadles na to ze ktos mogl zostawic ten motocykl w rozliczeniu za
    > inne moto i dlatego sprzedaje go firma ?

    Wpadłem. Ale, nabyta m.in. na preclu, podejrzliwość kazała mi się
    zastanowić nad prośbą o telefon przed przyjazdem do firmy.
    Pewnie tak często jeżdżą po sprzęty, że nie zawsze mają czas je
    pokazywać przed sprzedażą.

    --
    Jasio
    vx etz