  • 1. Data: 2009-08-18 17:01:39
    Temat: (Wawa) Klejenie okładzin hamulcowych-gdzie?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Musiałem zakupić okładziny hamulcowe do mojej babci Jawci, bo kupno kpl.
    szczęk do 175 - 356 graniczy z cudem.
    Niestety okładziny są na tyle cienkie, że praktycznie nie ma miejsca na
    nitowanie... :(

    Stąd pytanie czy ktoś z Was zna punkt w Wawie lub najbliższych okolicach
    gdzie jeszcze się zajmują klejenie i oczywiście zrobią to porządnie a
    nie na kropelkę... ;)

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi, bo bardzo zależy mi na czasie
    (sezon się kończy a bakcyl na kręcenie ciśnie aż po grdykę...) ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-08-18 20:26:20
    Temat: Re: (Wawa) Klejenie okładzin hamulcowych-gdzie?
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi, bo bardzo zależy mi na czasie
    > (sezon się kończy a bakcyl na kręcenie ciśnie aż po grdykę...) ;)

    pytaj w punkatach gdzie naprawiają okładziny do ciezarówek. mi w takim
    miejscu kleili kiedys szczeki do junaka. pozdro

  • 3. Data: 2009-08-19 10:38:18
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    falco pisze:
> [...]
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi, bo bardzo zależy mi na czasie
    > (sezon się kończy a bakcyl na kręcenie ciśnie aż po grdykę...) ;)

    Witaj
    Ja do swojej "czesi" okładziny kupowałem tu:
    http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=720
    i bez problemu dały się przynitować, co nie zmienia faktu że dodatkowo
    okładzina została przyklejona na poxipol i to działa. Problem może być
    jedynie ze zdobyciem odpowiednich nitów, ja nigdzie takich nie mogłem
    kupić i wyżebrałem garść od znajomego ślusarza. Jak nie zdobędziesz
    nitów klepanych możesz spróbować cienkimi zrywalnymi, ja tak kiedyś
    okuwałem szczęki w samochodzie (Muscel M461) i tez działało. 90% sukcesu
    w prawidłowym okuciu szczęk to prawidłowe nawiercenie okładziny. Do
    pogłębiania otworu na łeb nita weź niespecjalnie ostre wiertło bo łatwo
    przedobrzyć i okładzina do śmieci.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 4. Data: 2009-08-19 19:07:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    moonraker pisze:

> [...]
    > i bez problemu dały się przynitować, co nie zmienia faktu że dodatkowo
    > okładzina została przyklejona na poxipol i to działa.

    znam skutera i inne z częściami do Jawy, ale niestety zamawianie u nich,
    to jakaś masakra, ale ja nie o tym... ;)
    Okładziny i nity mam, właśnie ze skutera, ale to jest straszna cienizna.
    :( Niestety kupienie kpl. szczęk jest niemal wirtualne a jeśli już ktoś
    ma, to nie wiadomo co to za produkt za wcale nie małą kasę. Np. do WFM
    wciąż robią... za małe, ale ludzie i tak kupują, bo brak alternatywy... :(

    > Do pogłębiania otworu na łeb nita weź niespecjalnie ostre wiertło bo łatwo
    > przedobrzyć i okładzina do śmieci.

    Dokładnie, bo same okładziny nie mają nawet otworów, jeśli nie znajdę
    firmy gdzie mi to porządnie zrobią, to będę musiał zaryzykować z
    montażem cienizny... :(

    Dzięki za info!

    --
    Pozdr! falco