  • 11. Data: 2020-01-01 17:03:08
    Temat: Re: Dłuższe = lepsze ?
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czasem na forach, ale najłatwiej sprawdzić sterowniki do których kart
    > oferuje producent lapka do danego modelu.

    Mniej więcej model karty się zgadza z tym co obsługuje sterownik, tyle
    że ów sterownik ( ze strony Della ) lubi maks. W7/W8 a mnie interesuje
    taki co będzie stabilnie pracował pod W10. I tu byłbym skłonny poszukać
    innego modelu karty wifi z odpowiednim sterownikiem W10.

    > Później chyba najprościej poszukać karty z demontażu na jakichś aukcjach.

    Takie karty kosztują 10, 20 zł, tylko jak pisałeś są problemy z
    kompatybilnością. I o tym nie miałem pojęcia, wydawało mi się że z
    kartami sieciowymi w laptopach jest tak jak w blaszakach.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2020-01-01 18:13:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PeJot pisze tak:

    > No pacz Pan, nie wiedziałem :)

    W 2020r twoje pytania brzmią jakbyś podłączał się
    nielegalnie do odległych AP ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2020-01-01 18:49:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Można w Win 10 próbować instalować sterowniki spod Win 8/7 w trybie zgodności (czyli
    kliknąć prawym klawiszem na właściwości pliku
    instalacyjnego i zaptaszkować co trzeba).
    Choć Win 10 może chcieć przy każdej aktualizacji podmieniać sterownik na nowszy.
    Ale co ma sterownik do zasięgu?
    Posprawdzaj jeszcze globalne ustawienia oszczędzania energii w Win 10, czy port karty
    wifi nie ma jakiegoś trybu oszczędzania
    włączanego przez system.

    Któryś z dużych producentów [i]podobno[/i] zaprzestał w którymś roku białych list,
    ale może to plotka, poszperaj na
    angielskojezycznych forach tego modelu lub zapytaj tam.

    -----
    > sterownik lubi maks. W7/W8 a mnie interesuje taki co będzie stabilnie pracował pod
    W10.

  • 14. Data: 2020-01-01 19:50:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 18:49, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > instalacyjnego i zaptaszkować co trzeba).
    > Choć Win 10 może chcieć przy każdej aktualizacji podmieniać sterownik na

    Do zasięgu to nic, ale ponieważ ta sieciówka lubi sobie zrywać
    połączenie wifi wtedy gdy naprawdę nie ma ku temu powodów, to zapytałem
    w tym wątku. W identycznym lapku pod W7 ta sama wifi zasuwa aż miło.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2020-01-01 19:52:51
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 18:13, PiteR pisze:

    > W 2020r twoje pytania brzmią jakbyś podłączał się
    > nielegalnie do odległych AP ;)

    W PL zgoda, ale PL to nie wszystko :)

    --
    P. Jankisz