  • 1. Data: 2020-02-15 14:02:35
    Temat: Dobre praktyki na Embedded
    Od: g...@g...com

    W ubiegłym tygodniu koledzy zorganizowali w Gdańsku meetup, na którym opowiadałem o
    dobrych praktykach, których często nie ma w projektach embeddowych.

    Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to nagranie jest dostępne na youtubie:

    https://www.youtube.com/watch?v=STpGkXgyiBM

  • 2. Data: 2020-02-15 22:44:51
    Temat: Re: Dobre praktyki na Embedded
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to nagranie jest dostępne na youtubie:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=STpGkXgyiBM

    Za długie. To w skrócie jakich praktyk nie ma w embedded?

    Pierwsze zdanie opisu filmu sugeruje, że w embedded nie ma testów automatycznych i
    metryk pokrycia. Tylko że ja je zobaczyłem na serio dopiero w embedded. Więc się już
    z tym pierwszym zdaniem nie zgadzam.

    To jakich innych praktyk nie ma w embedded?

  • 3. Data: 2020-02-15 23:00:13
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 15 lutego 2020 22:44:52 UTC+1 użytkownik Maciej Sobczak napisał:

> [...]
    z tym pierwszym zdaniem nie zgadzam.

    > To jakich innych praktyk nie ma w embedded?

    Życzliwości interpretacyjnej.

  • 4. Data: 2020-02-20 15:34:42
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

> [...]
    dobrych praktykach, których często nie ma w projektach embeddowych.

    > Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to nagranie jest dostępne na youtubie:

    Czy jest w wersji dla ludzi, którzy wolą czytać niż oglądać?

  • 5. Data: 2020-02-20 16:49:17
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 15:34:44 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Czy jest w wersji dla ludzi, którzy wolą czytać niż oglądać?

    Niestety, jedyny produkt uboczny na którym można coś przeczytać, to slajdy
    (ale w oderwaniu od kontekstu mogą nie być zbyt pomocne)

    https://github.com/panicz/praktyki-embedded/raw/mast
    er/slajdy.pdf