  • 1. Data: 2010-05-08 20:08:53
    Temat: Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Witam
    Muszę się dostać z autostrady na lotnisko Poznań-Ławica. Będę jechał od
    strony Warszawy.
    Czy zjazdy na lotnisko są jakoś oznakowane, łatwo jest na nie trafić??
    Może coś doradzicie abym nie błądził.

    Marcin / skoda octavia II combi tdi / honda cbf600n
    Wawa-Bielany zone

  • 2. Data: 2010-05-08 20:27:20
    Temat: Re: Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 20:08:53 +0200, "marcinu" <z...@o...pl> said:

    > Witam
    > Muszę się dostać z autostrady na lotnisko Poznań-Ławica. Będę jechał od
    > strony Warszawy.

    <http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=WARSZAWA&loc2=Po
    zna%F1%2C+Bukowska+285&byCar=on&cId1=&sId1=&cId2=&sI
    d2=>

    --

    Bydlę

  • 3. Data: 2010-05-08 20:30:23
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    > On 2010-05-08 20:08:53 +0200, "marcinu" <z...@o...pl> said:
    > <http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=WARSZAWA&loc2=Po
    zna%F1%2C+Bukowska+285&byCar=on&cId1=&sId1=&cId2=&sI
    d2=>

    Tyle to ja też wiem. Chodziło mi raczej w wskazówki praktyczne.

  • 4. Data: 2010-05-08 21:33:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 20:30:23 +0200, "marcinu" <z...@o...pl> said:

> [...]
    d2=>

    Tyle

    > to ja też wiem. Chodziło mi raczej w wskazówki praktyczne.

    Praktycznie to:
    warto mieć zatankowany samochód
    pieniądze na drogę
    butelkę z wodą
    naładowany telefon
    wygodne ubranie
    wydruk tej marszruty lub gps z zasilaniem...

    Na zjeździe z autostrady będziesz miał znaki, oznaczenie drogi do lotniska też.
    Żadna filozofia.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-05-08 21:37:21
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Jak zjedziesz z autostrady zjazdem koło Buku, to potem prosto na
    lotnisko zajedziesz tą drogą. nigdzie nie skręcając prosto pod bramę
    lotniska zajedziesz:)

  • 6. Data: 2010-05-08 21:55:03
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    > On 2010-05-08 20:30:23 +0200, "marcinu" <z...@o...pl> said:
    > Na zjeździe z autostrady będziesz miał znaki, oznaczenie drogi do lotniska
    > też.
    > Żadna filozofia.

    Spoko. Dzięki za informajcę.

  • 7. Data: 2010-05-08 22:23:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zjedziesz z autostrady zjazdem koło Buku, to potem prosto na lotnisko
    > zajedziesz tą drogą. nigdzie nie skręcając prosto pod bramę lotniska
    > zajedziesz:)

    Tylko ze zjezdzajac obok Buku placi na bramkach w Goluskach i zjezdza za
    nimi 4 km... Moze kierowac sie na Piłę i zjechac przed tymi bramkami.

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-05-08 22:37:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "marcinu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może coś doradzicie abym nie błądził.

    Na nawigacji masz taki przycisk z koleczkiem i pionowa kreseczka. Jesli
    przytrzymasz ten przycisk, to nawigacja sie wlaczy. Pozniej nalezy podac
    punkt docelowy Poznań->Ul. Bukowska 285 i po sprawie... Polecam parking
    rozowy, duzo tanszy z transferem pod sam terminal.

    A tak na powaznie - najprosciej zjechac na Buk i kierowac sie na Poznan,
    przejedziesz Niepruszewo, Sieroslaw, Zakrzewo, Dabrowe, rondo przy gieldzie
    samochodowej i jestes na lotnisku. Tansza opcja, to jechac na Pile i skrecic
    w lewo w Ul. Bukowska

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-05-09 00:26:58
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A tak na powaznie - najprosciej zjechac na Buk

    I tyle by starczyło.
    Od strony Katowic też najprościej kierować się na Buk,
    bo znaki wywalają tam gdzie długo i drogo :-(

    Pzdr

    JKK