    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Domofon Ds-kv6113 I stacja wew. ds-kh6320
    Date: Sat, 21 Jan 2023 21:29:35 +0100

    Jakiś czas temu była tutaj dyskusja o tym domofonie i tej stacji wew
    (taki monitorek). Najpierw uruchomiłem domofon z własnym serwerem
    SIP. Działa, dzwoni na skonfigurowany numer.
    Schody się zaczęły gdy chciałem dodać do kompletu stację wewnętrzną.
    Domofon ją wykrył ale teraz dzwoni tylko na nią. A scenariusz
    działania ma być taki: domofon wpierw dzwoni nas stację wewnętrzną,
    ale jak nikt nie odbiera to ma dzwonić na wskazany nr SIP.
    Nry SIP w domofonie są skonfigurowane (działało przed podłączeniem
    stacji) ale widocznie wykrycie stacji wew. spowodowało ignorowanie
    dzwonienia na numery SIP.
    Stacja nie ma żadnych ustawień konfiguracji "jak nie odbiera to
    przekaz na nr". Tzn. ma w opcjach "przekazywanie połączeń po czasie n
    sekund" ale to nie wiadomo z czym to ma działać, brakuje kontekstu.
    Instrukcja oby urządzeń jest lakoniczna i nie przewiduje mojego
    scenariusza.
    Wymyśliłem sposób na uzyskanie oczekiwanej funkcjonalności ale jest
    dość karkołomny, wpierw chciałbym zweryfikować czy da się to zrobić
    "normalnie"....

    --
    Marek