  • 1. Data: 2011-02-13 13:00:39
    Temat: Dopełnienie języka rekurencyjnie przeliczalnego
    Od: Pol <p...@g...com>

    Cześć
    W polskiej Wikipedii znalazłem zdanie:
    Język L jest językiem rekurencyjnym wtedy i tylko wtedy, gdy zarówno
    L, jak i jego dopełnienie są rekurencyjnie przeliczalne.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_rekurencyjny
    Mam pytanie czy ktoś może dysponuje dowodem tego twierdzenia lub
    mógłby go z grubsza opisać?
    Pozdrawiam
    Pol

  • 2. Data: 2011-03-05 08:35:24
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@u...to.op.pl>

    Użytkownik "Pol" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Znów jakiś teoretyk wymyślił opis czegoś czego nie zrozumiał...
    wtedy i tylko wtedy... spytaj się autora :)