  • 1. Data: 2014-06-25 14:49:50
    Temat: Dostałem stówę i 4 punkty
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Dostałem stówę mandatu i 4 punkty za niewielkie przekroczenie w obszarze
    zabudowanym. Kiedy stałem i czekałem aż dwóch panów władzów w radiowozie
    wypisze mandat, przejechało 2 takich co z 500 zł powinni dostać. Jak
    ruszyłem w dalszą drogę to zobaczyłem autentycznego pirata w Mercedesie
    AMG na warszawskich numerach. Przekraczał prędkość, wyprzedzał na
    podwójnej ciągłej i w zakręcie...

    Nie mam nic przeciwko ściganiu wykroczeń, ale czemu nie zaczną właśnie
    od tych "wybitnych"? Pan z mercedesa zachowywał się, jakby jego przepisy
    nie dotyczyły. Poseł, czy synek posła? Więc zatrzymuje się tych
    kierowców, którzy przekroczą za 100 zł, bo "kierowca z mandatem 100 zł
    jest mniej awanturujący się"???

  • 2. Data: 2014-06-25 15:30:27
    Temat: Re: Dostałem stówę i 4 punkty
    Od: tá´Ź

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Nie mam nic przeciwko ściganiu wykroczeń, ale czemu nie zaczną właśnie
    > od tych "wybitnych"?

    Bo trudniej takiego złapać, bo większe ryzyko, że będzie pyskował, bo
    może mieć plecy i narobi kłopotów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2014-06-25 15:37:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
> [...]
    >pirata w Mercedesie AMG na warszawskich numerach. Przekraczał
    >prędkość, wyprzedzał na podwójnej ciągłej i w zakręcie...

    Ale policja tego nie widziala jak rozumiem, bo ruszyles i to bylo w
    innym miejscu niz oni stali.

    >Nie mam nic przeciwko ściganiu wykroczeń, ale czemu nie zaczną
    >właśnie od tych "wybitnych"? Pan z mercedesa zachowywał się, jakby
    >jego przepisy nie dotyczyły. Poseł, czy synek posła?

    Byc moze.

    >Więc zatrzymuje się tych kierowców, którzy przekroczą za 100 zł, bo
    >"kierowca z mandatem 100 zł jest mniej awanturujący się"???

    Tez. Ale jak rozumiem - oni po prostu byli zajeci wypisywaniem Ci
    mandatu.
    Nastepnym razem daj sie wyprzedzic przed wsia, to moze zobaczysz "gna
    i placi".

    J.

  • 4. Data: 2014-06-25 15:43:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > przepisy nie dotyczyły. Poseł, czy synek posła? Więc zatrzymuje się
    > tych kierowców, którzy przekroczą za 100 zł, bo "kierowca z mandatem

    Jak to sobie wyobrażasz, mają puszczać tych co to przekraczają dozwolona
    prędkość o kilka/kilkanaście km i czekać na tych co przekraczają o
    kilkadziesiąt km?
    No i tak prawdę mówiąc niczym sie nie różnisz od "pana z mercedesa",
    zachowałeś się tak samo jakby Ciebie przepisy nie dotyczyły..

  • 5. Data: 2014-06-25 15:57:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No i tak prawdę mówiąc niczym sie nie różnisz od "pana z mercedesa",
    > zachowałeś się tak samo jakby Ciebie przepisy nie dotyczyły..

    Przestan juz bredzic, lepiej niech powie o ile przekroczyl :)

  • 6. Data: 2014-06-25 16:18:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-06-25 15:43, Trybun pisze:

    > No i tak prawdę mówiąc niczym sie nie różnisz od "pana z mercedesa",
    > zachowałeś się tak samo jakby Ciebie przepisy nie dotyczyły..

    Ależ przepisy mnie dotyczyły. Rozmowa z policjantem zaczęła się od
    dokładnego ustalenia, ile w danym miejscu wolno jechać, okazało się, że
    się pomyliłem w interpretacji znaku, ale gdyby była moja racja,
    jechałbym prawidłowo.

    Ja nie przekraczam prędkości z powodu ADHD.

  • 7. Data: 2014-06-25 16:18:47
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-25, o godz. 14:49:50
    Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> napisał(a):

    > Więc zatrzymuje się tych
    > kierowców, którzy przekroczą za 100 zł, bo "kierowca z mandatem 100 zł
    > jest mniej awanturujący się"???

    Oczywiście, przecież nie o żadne wykroczenia chodzi, tylko kasę masz dać.
    Jechałeś za szybko, masz poczucie winy, dura lex, sed lex itp. Koleś w AMG
    inaczej by to widział, więc nie opłaci się za bardzo z nim bujać po sądach.

    Jak minister długu i ruchania Polaków zaplanował wpływy to budżetu z
    mandatów, to mają być mandaty, a nie jakieś pościgi i marnowanie
    państwowego paliwa.

    Nie ma co narzekać. Mogło być gorzej. Mógł rządzić jakiś niepostępowy rząd
    i wprowadzić ciemnogród oraz homofobię. Cena postępu i rozgrywek piłkarskich
    za pożyczony szmal jest wysoka, ale warto.

  • 8. Data: 2014-06-25 16:59:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-25 15:57, Czesław Wiśniak pisze:

    > Przestan juz bredzic, lepiej niech powie o ile przekroczyl :)

    Nie ma znaczenia, tylko taki co nie przekracza w ogóle ma prawo głosu. ;-)

  • 9. Data: 2014-06-25 17:00:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > jechałbym prawidłowo.
    >
    > Ja nie przekraczam prędkości z powodu ADHD.

    No, to Cię trochę usprawiedliwia, po prostu nie złamałeś przepisów
    świadomie. Ale nasz tzw wymiar sprawiedliwosci nie rozróżnia
    aspektów/motywów w/z jakich nastąpiło to złamanie prawa.
    Ten w mercu pewnie też nie z powodu ADHD przekroczył..;-)

  • 10. Data: 2014-06-25 17:10:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-06-25 15:43:50 +0200, Trybun <I...@j...com> said:

    > No i tak prawdę mówiąc niczym sie nie różnisz od "pana z mercedesa",
    > zachowałeś się tak samo jakby Ciebie przepisy nie dotyczyły..

    Raczej tak:
    ===
    Stirlitz i Kloss uciekają przed Niemcami. Wpadają w ciemną uliczkę, z
    której nie ma wyjścia. Kloss zdążył się schować do śmietnika, a
    Stirlitza złapali Niemcy. Kiedy go prowadzili i przechodzili obok
    śmietnika, Stirlitz kopnął śmietnik i powiedział:
    - Kloss, wyłaź. Złapali nas!
    ===

    Są różne nazwy na to, gimnazjalista to najłagodniejsze określenie...

    --
    Bydlę