  • 1. Data: 2010-04-12 13:20:23
    Temat: Dowód rejestracyjny z urzędu niemieckiego.
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    Potrzebuję uzyskać z niemieckiego urzędu komunikacji dowód rejestracyjny
    starego pojazdu, jego kopię, zaświadczenie o tym, że są w jego
    posiadaniu lub o jego zniszczeniu. Czy muszę jechać do nich osobiście,
    czy da się to załatwić korespondencyjnie pismami ?
    Załatwiał ktoś taką sprawę ?

  • 2. Data: 2010-04-12 15:53:47
    Temat: Re: Dowód rejestracyjny z urzędu niemieckiego.
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-12 13:20, teste pisze:
> [...]
    > posiadaniu lub o jego zniszczeniu. Czy muszę jechać do nich osobiście,
    > czy da się to załatwić korespondencyjnie pismami ?

    Nie mają telefonu?

  • 3. Data: 2010-04-12 16:32:57
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    W dniu 12.04.2010 15:53, Nex@pl pisze:

    > Nie mają telefonu?

    Mają ale ja nie znam niemieckiego :)

  • 4. Data: 2010-04-12 17:49:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *teste* napisał(-a):

    > Mają ale ja nie znam niemieckiego :)

    A jak pojedziesz osobiście to będziesz znał? :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-04-12 22:14:03
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    W dniu 12.04.2010 17:49, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > A jak pojedziesz osobiście to będziesz znał? :P

    No przecież jasne, że kogoś poszukam jakby coś :P
    Jak na razie się pytam jak zacząć, bo być może wystarczy list wysłać.
    Proste ? ;)