  • 1. Data: 2010-04-11 22:17:46
    Temat: Mandat za brak koła zapasowego ?
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w
    Czechach lub w Austrii ?
    Czy posiadanie zestawu naprawczego załatwia sprawę ?

    Pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2010-04-11 22:28:22
    Temat: Re: Mandat za brak koła zapasowego ?
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    > Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w

    TAK JAK ZA BRAK 2 kamizelek w samochodzie (nie żniku)

    jk

  • 3. Data: 2010-04-12 08:27:38
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 11.04.2010 22:28, zenzen pisze:

    > TAK JAK ZA BRAK 2 kamizelek w samochodzie (nie żniku)

    Czy to nie podpada pod konwencję wiedeńską? Tak jak jakiś czas temu
    sprawa nożyczek w apteczkach w niemczech?

    Adam Kłobukowski

  • 4. Data: 2010-04-12 22:22:03
    Od: "Szop" <s...@s...szop>

    > Czy to nie podpada pod konwencję wiedeńską? Tak jak jakiś czas temu
    > sprawa nożyczek w apteczkach w niemczech?

    Podpada. Jeśli jakiś [***] w mundurze oczekuje takiego wyposażenia, należy
    mu to wyjaśnić, a jeśli nie podziała - zabić. Bo jest bandytą. Gorszym niż
    zwykły rzezimieszek, bo z bronią i praktycznie bezkarny.

  • 5. Data: 2010-04-13 08:51:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jarek wrote:

    > Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w
    > Czechach lub w Austrii ?
    > Czy posiadanie zestawu naprawczego załatwia sprawę ?

    Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Podobno wiedzą
    to także Czesi i Austriacy, można więc przypuszczać, że wyposażenie auta
    we wzmiankowanego gumowego ruraka powinno wystarczyć.

    --
    cokolwiek