    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Drobny problem z klawiszem w Samsungu i600
    Date: Fri, 13 Mar 2009 16:11:14 +0100

    Niedawno kupiłem sobie tego smartphone'a i jestem pod wielkim jego
    wrażeniem, jednak w jakiś czas po zakupie zauważyłem drobną
    niedogodność, która jest dla mnie rysą na szkle. Kto wie, może ktoś inny
    by to zignorował, ale ja wolę wyjaśnić całą sytuację. ;)
    A mianowicie jeden klawisz (konkretnie "y") czasami zachowuje się
    dziwnie, jakby lekko blokując się. Podczas wciskania raz na jakiś czas
    sprawia zauważalny opór i wskakuje na swoje miejsce z wyraźnym
    "chrupnięciem", podczas gdy pozostałe chodzą miękko z lekkim "klikiem".
    Problem występuje raz na jakiś czas i jak dotąd nie zdarzyło mi się, aby
    np. zaklinowanie w pozycji wciśniętej. Niemniej o ile to możliwe
    zależałoby mi na zlikwidowaniu tej dość irytującej niedogodności.
    Tak więc:

    1) Czy powinienem poczekać? Istnieje choć nikła szansa, że "sam się wyrobi"?
    2) A może mam go oddać do serwisu? Jeśli tak, to czym mam się kierować?
    Dowolny punkt napraw GSM się nada? Dysponujecie jakimiś sprawdzonymi,
    wartymi polecenia adresami w Krakowie?
    3) Orientacyjnie na ile powinienem szacować koszt takiej naprawy?