  • 1. Data: 2024-04-19 22:17:47
    Temat: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Taka sytuacja: ktoś poza PL chciałby sobie w PL zrobić mały monitoring
    budowanego domu (jakieś proste detale typu czujniki).
    Rozgladam się za kartą z lejkiem, możliwie bezobsługową, z "kontem
    ważnym rok", co ważne możliwą do zarządzania (doładowanie itp) przez
    internet, z innego kraju.

    Sam używalem kiedyś Virgin, ale po szybkim zerknięciu w internety:
    1) Pojawiły się jakieś duże zmiany na rynku w ostatnich latach
    2) Pojawił się "kary" za nieużywanie karty
    3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt

    Ogólnie dostep do stanu obecnego i najlepszej oferty dzisiaj, jest
    trudny w znalezieniu, mi się nie udało mimo godziny googlowania.

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, co obecnie, choć częściowo, spełnia
    założenia:
    1) lejek tak ze 32kbit/s+
    2) bezobsługowość (albo, możliwa obsługowość zdalnie)
    3) brak kar za "nieużywanie" karty w telefonie
    4) konto ważne rok
    5) tanie (x0 zł rocznie)

    Zerkałem na kilka ofert ale widzę tendencję do coraz głebszego chowania
    regulaminów i niejasnych zasad. Cieżko się w tym połapać. Ktoś mógłby
    podrzucić taką "niby-telemetryczną" ofertę która jest obecnie na rynku?

    Zerkałem też w oferty kart telemetrycznych, ale nie są one jakieś
    specjalnie konkurencyjne do tego, co oferowały lejki kilka lat temu.

  • 2. Data: 2024-04-19 22:33:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 22:17, heby pisze:
> [...]
    > Rozgladam się za kartą z lejkiem, możliwie bezobsługową, z "kontem
    > ważnym rok", co ważne możliwą do zarządzania (doładowanie itp) przez

    Aero2?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-04-19 23:11:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/04/2024 22:33, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Aero2?

    Czy areo2 pozbyło się captchy wpisywanej *lokalnie*?

  • 4. Data: 2024-04-20 09:01:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 23:11, heby pisze:

    > Czy areo2 pozbyło się captchy wpisywanej *lokalnie*?

    Nie. Wystarczy zapłacić online 5zł/mies i nie ma kapczy :)
    Piszesz o doładowaniu więc uwzględniam.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-04-20 09:19:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 09:01, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Nie. Wystarczy zapłacić online 5zł/mies i nie ma kapczy :)
    > Piszesz o doładowaniu więc uwzględniam.

    To na końcu kolejki. To "doladuj co miesiąc" jest kłopotliwe i nie
    spełnia warunku "bezobsługowe".

  • 6. Data: 2024-04-20 10:05:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 09:19, heby pisze:

    > To na końcu kolejki. To "doladuj co miesiąc" jest kłopotliwe i nie
    > spełnia warunku "bezobsługowe".

    To sobie weź subskrybcję :)
    https://sklep.aero2.pl/#/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2024-04-20 11:18:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 10:05, LordBluzg(R)?? wrote:
    > To sobie weź subskrybcję :)
    > https://sklep.aero2.pl/#/

    Ale to na koniec kolejki. Najpierw "konta ważne rok".

  • 8. Data: 2024-04-20 11:37:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 11:18, heby pisze:

    > Ale to na koniec kolejki. Najpierw "konta ważne rok".

    Konto jest ważne "nazawsze". Myślałem, że poczytasz na stronie :>
    Czekasz aż to napiszę/przepiszę ze strony?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-04-20 12:34:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 11:37, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Konto jest ważne "nazawsze".

    Nie o to chodzi.

    "Konto wazne rok" w przypadku normalnych operatorów oznacza działanie
    lejka przez rok bez jakiejkolwiek ingerencji. Przynajmniej kiedyś to
    oznaczało. Jak jest teraz nie udało mi sie dowiedzieć.

    W przypadku Aero2 ingerencja jest niezbędna co miesiąc lub "w
    abonamencie" i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki
    Virgin miał 5zł/rok za lejek, czyli 12x taniej.

    Innymi słowy, tak, aero2 jest "na zawsze" ale jest dostatecznie drogie i
    upierdliwe, że może jednak jest szansa na coś innego. Jak nic nie
    będzie, to zainteresowany zainteresuje się Areo2.

  • 10. Data: 2024-04-20 19:05:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 12:34, heby pisze:

> [...]

    > lejka przez rok bez jakiejkolwiek ingerencji. Przynajmniej kiedyś to
    > oznaczało. Jak jest teraz nie udało mi sie dowiedzieć.

    I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.

    > W przypadku Aero2 ingerencja jest niezbędna co miesiąc lub "w
    > abonamencie" i jest to dość drogie rozwiązanie.

    Nie co miesiąc a co 5 miesięcy. Można kupić naraz 5 pakietów. Abonament
    tutaj nie istnieje. Można subskrybnąć, żeby nie płacić co 5 miesięcy,
    jeśli ktoś jest leniwy. Powiadomienia o końcu pakietu są. Mam i chwalę.

    > Kilka lat temu taki
    > Virgin miał 5zł/rok za lejek, czyli 12x taniej.

    Teraz prawie każdy operator życzy sobie 30zł za rok ważności konta, bo
    ludzie w chuja lecieli. To jest pół roku ceny Aero2 (6 pakietów po 5zł).

    Lejków nie ma takich jak były ale każdy inny operator chce dodatkowo
    doładowania.

    > Innymi słowy, tak, aero2 jest "na zawsze" ale jest dostatecznie drogie i
    > upierdliwe, że może jednak jest szansa na coś innego. Jak nic nie
    > będzie, to zainteresowany zainteresuje się Areo2.

    Gdzie jest upierdliwe? Mam i używam (z przeznaczeniem jakie Ty chcesz),
    kobieta i córa też mają. Zero problemów.

    Tak, wiem szukałeś i nie znalazłeś ale myślisz że coś przeoczyłeś. Nie,
    nie przeoczyłeś. ZTCW, cokolwiek innego niż Aero2 będzie drożej. W sumie
    to koszt niewielki 6dych na rok/16gr dziennie. Tyle to można na ulicy
    znaleźć :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>