  • 11. Data: 2013-01-13 00:40:50
    Temat: Re: Duze kombi do 25 tys?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 00:04:01 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    >Z tej rodziny zdecydowanie predzej Mondeo "MK3".

    Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o silnikach
    benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-01-13 11:28:08
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o
    > silnikach benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

    Rzędówki nie lubią, V6 lubi. Z V6 sens ma tylko 3.0, bo pali tyle samo,
    co 2.5, a jeździ znacznie lepiej. Aczkolwiek w tej cenie wolałbym
    poszukać jakiegoś nowszego modelu. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-01-13 11:34:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-12 23:42, szufla pisze:

    > Poszukaj Saaba 9-5 :)
    >
    > sz.

    To samo miałem napisać, tylko niech się człek dobrze zorientuje zanim
    kupi coś od handlarza bo zaraz wypłynie "rzal i bul"

    Lewis

  • 14. Data: 2013-01-13 11:39:01
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-01-12 22:16, szufla pisze:
    > 600/700 litrow to chyba przy rozlozonej kanapie :)

    Niekoniecznie. Dacia Logan MCV - właśnie 700l bez rozkładania siedzeń. Z
    rozłożonymi - do środka wchodzi wersalka.
    pwz

  • 15. Data: 2013-01-13 11:58:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 11:39:01 +0100, pwz napisał(a):

    > Niekoniecznie. Dacia Logan MCV

    Dacie tez mam na liscie, za te pieniadze mozna kupic 2-letnia. Tylko jedna
    rzecz, w porownaniu do Mondeo mk3 Dacia prowadzi sie delikatnie mowiac
    nienajlepiej :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2013-01-13 11:59:11
    Od: tá´Ź

    pwz wrote:

    > Niekoniecznie. Dacia Logan MCV - właśnie 700l bez rozkładania siedzeń. Z
    > rozłożonymi - do środka wchodzi wersalka. pwz

    Tyle, że to koniec jego zalet...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-01-13 12:59:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 11:34:21 +0100, Lewis napisał(a):

> [...]

    A kiedy skonczyli produkowac ten model?

    Napisz cos wiecej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2013-01-13 13:02:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Jan 2013 10:59:11 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Tyle, że to koniec jego zalet...

    Bez przesady. Jest pakowny, praktyczny, wysoko zawieszony, stosunkowo
    niezawodny, czesci tanie, pali malo. Z minusow - paskudne wnetrze, tylko 2
    airbagi, no i jezdzi troche malo komfortowo.

    Brak Systemow Kontroli Wszystkiego i zarowek gadajacych po magistrali z
    trzema komputerami uwazam za zalete :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2013-01-13 13:07:05
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Bez przesady. Jest pakowny, praktyczny, wysoko zawieszony, stosunkowo
    > niezawodny, czesci tanie, pali malo.

    No, jeszcze tani. Duży i tani. Koniec.

    > Z minusow - paskudne wnetrze, tylko
    > 2 airbagi, no i jezdzi troche malo komfortowo.

    Brak ESP, marny wynik crashtestu, antyprestiż...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-01-13 13:29:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 12:59, Maciek pisze:

    > A kiedy skonczyli produkowac ten model?
    >
    > Napisz cos wiecej.

    było kilka wypustów,
    1998-2001
    2002-2005
    2005-2012

    Szukać wersji Vector albo Aero, LPG znoszą bardzo dobrze.
    Nie kupować od handlarza, dokładnie dopytać się co ile zmieniany był
    olej, na jaki i czy było wykonywane czyszczenie misy olejowej i smoka.
    Kiedy zmieniany rozrząd, to łatwo zweryfikować sprawdzając stan
    napinacza łańcucha. Zweryfikować stan odmy, czy nie popękana, nie klei
    się itd.
    No a reszta to jak przy każdym zakupie.

    Lewis