  • 1. Data: 2009-06-26 22:50:22
    Temat: Dwa tunery jeden konwerter
    Od: "Ziomall" <m...@t...cy>

    Mam n-ke i CP. Zastanawiam sie jak to podlaczyc? Kupic konwerter Twin czy
    poprostu rozdzielic sygnal? Nie wiem czy dobrze kojarze z tego co pamietam
    jesli chodzi o zwyczajne rozdzielenie to chyba wtedy oba programy musza byc
    w tej samej polaryzacji? No i jak z jakoscia sygnalu wtedy? Nie wiem czy w
    ogole jest sens sie w to bawic, czy lepiej od razu nabyc Twin'a? Jesli Twin
    to moze byc jakis najtanszy? Np. taki jak tu:
    http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzeda
    z_konwerter_twin.html
    czy lepiej kupic cos innego?

    Pozdr.
    Ziomall

  • 2. Data: 2009-06-27 05:46:57
    Temat: Re: Dwa tunery jeden konwerter
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > byc
    > w tej samej polaryzacji? No i jak z jakoscia sygnalu wtedy? Nie wiem czy w

    nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze. albo
    jeden albo drugi podłaczone przez rodzielacz
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-06-27 09:01:54
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Jun 2009 23:50:22 +0100, "Ziomall" <m...@t...cy>
    wrote:

    >Mam n-ke i CP. Zastanawiam sie jak to podlaczyc?

    jakby bylo normalnie,to mialbys jeden tuner i wlozone 2 karty (n i CP)
    do odpowiednich modulow CAM/czytnikow i mialbys 2 w 1.

    Obecnie w jednym tunerze moglbys miec:

    CP, C+, TNK, niestety n sie nie da. Przynajmniej obecnie.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-06-27 10:12:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    > Obecnie w jednym tunerze moglbys miec:
    >
    > CP, C+, TNK, niestety n sie nie da. Przynajmniej obecnie.

    A jest taki tuner? Za rozsądne pieniądze?

    M.

  • 5. Data: 2009-06-27 11:06:34
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Ziomall pisze:
> [...]
    > ogole jest sens sie w to bawic, czy lepiej od razu nabyc Twin'a? Jesli Twin
    > to moze byc jakis najtanszy? Np. taki jak tu:

    Jezeli juz masz kupować to kup Quad
    do PVR jak znalazł

    G.

  • 6. Data: 2009-06-27 13:02:18
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Ziomall pisze:

    > Sorry ale nic z tego nie zrozumialem :) Dla mnie to to samo co twin
    > tylko x2. Dede na nim mogl ogladac niezaleznie rozne kanaly na kazdym
    > dekoderze w tym samym czasie? Tak jak napisal "glang" jeden kowerter
    > jedna czestotliwosc. Czyli ten quad nic nie zmieni. Chyba, ze ja czegos
    > nie jarze?

    Nie jarzysz. W przypadli quada masz 4 konwertery niezlezne w jednej
    obudowie. Bedziesz mógł na każdym dekoderze w tym samym czasie ogladac
    inny kanal bez wzgledu na czestotliwosci.

  • 7. Data: 2009-06-27 13:05:27
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Ziomall pisze:
    > Moze jeszcsze raz napisze. Mam jedna antene a na niej jeden konwerter.
    > Chce miec w jednym pokoju CP a w drugim n-ke. Ogladane niezleznie od
    > siebie. Z tego co piszecie na jednym konwetrerze nie dam rady. A czy cos
    > takiego rozwiaze problem
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=39721
    6 ? Po prostu nie
    > chce montowac kolejnej anteny. Jak to najprosciej rozwiazac?

    To jest mono blok do odbioru 2 satelit, do CP i N-ki nie potrzebujesz
    tego wystraczy zwykly twin.
    Chociazby cos takiego, link pierwszy z brzegu

    http://allegro.pl/item663337752_twin_full_hd_gold_ed
    ition_0_1_db_3_lata_gwarancji.html

  • 8. Data: 2009-06-27 13:08:09
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Ziomall pisze:

    > No wlasnie a na Twinie nie mam dwoch? Myslalem, ze quad to taki podwojny
    > twin?

    Na twinie masz dwa, po co Ci quad to juz nie wnikalem :)
    Jesli chcesz z PRV to jak najbardziej Quad po dwa na jeden tuner, jeden
    do ogladania, drugi do nagrywania.

  • 9. Data: 2009-06-27 13:14:35
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Ziomall pisze:

    > To ja juz nic nie rozumiem? Czym on sie rozni od tego ktory podalem w
    > pierwszym poscie?
    > http://www.allegro.pl/item663337744_totalna_wyprzeda
    z_konwerter_twin.html

    niczym

  • 10. Data: 2009-06-27 13:15:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik glang napisał:
    > nie możesz używać jednocześnie dwóch tunerów na jednym konwerterze.

    A gdyby oba odbierały z tej samej polaryzacji i tego samego pasma?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *