  • 11. Data: 2015-11-27 09:27:21
    Temat: Re: Dwie satelity i dwa dekodery
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:n38d5p$hcp$1@news.mixmin.net...
    > On 26/11/2015 14:34, pawell32 wrote:
    >
    > Adamos jak się zdecydujesz to szukaj w sklepach ustrojstwa pod nazwą
    > "sat-finder"/"miernik sygnału sat".

    ok, dzieki - ale ten sat-finder kosztuje 15zl - a za tą cenę trochę się
    obawiam, że to będzie dobrze działało... Gdyby choc z 50zl ;)

  • 12. Data: 2015-11-27 09:36:37
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    >W dniu 2015-11-26 o 20:13, Adamos pisze:
    >

    > schowaj w szafie, jak to robi większość ;)
    >
    > jak podłączysz to sam podejmiesz decyzję czy jechać na tym,
    > czy ciepnąć go w kąt i kupić inny.

    Dobrze piszesz. I tak zrobię! - jak będzie mnie to wk*** - a z tego co tu
    czytam na forach, z tym dekoderem nie tak łatwo sobie poradzić, żeby miec
    wszysto to co się chce... On jest dobry dla babci - postawic na stoliku i
    oglądac ;)

    A jaki jest inny, dobry i tani dostawca z dekoderem - NC+?

  • 13. Data: 2015-11-27 10:11:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:36, Adamos pisze:

    > A jaki jest inny, dobry i tani dostawca z dekoderem - NC+?

    tylko ADB.
    w nc+ dają adb i sagemcom, ale sagemcom to szajs.
    najfajniejszy chyba to mediabox+
    http://ncplus.pl/Oferta/Dekodery/mediaBOX-hd-PVR-500
    -GB

  • 14. Data: 2015-11-27 13:43:39
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 27/11/2015 07:32, pawell32 wrote:

    > nie mieszaj chłopie.
    > to nie przyrząd TYLKO wskaźnik, zresztą g****no wart i szkoda
    > kasy - lepiej się piwa napić.

    Jednemu potrzebny "przyrząd" za kupę kasy, drugiemu trochę wiedzy i
    "gówniany przyrząd" wystarczy. Gdzie szukać wiedzy już podałem.

    > zamiast niego wolałbym bazować na tym co jest w ferdku.
    > dobry "przyrząd" pokaże nie tylko siłę, ale i jakość.

    To po ch "przyrząd"? ;D
    Piszemy teraz o jednorazowym ustawieniu anteny, do czego "sat-finder"
    nadaje się świetnie i ma on za zadanie tylko tyle, żeby wiedzieć jak
    obracać czaszę stojąc na dachu/balkonie nie mając wglądu w to co
    wyświetla dekoder (siłę i jakość właśnie).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 15. Data: 2015-11-27 13:45:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 27/11/2015 08:27, Adamos wrote:

    > ok, dzieki - ale ten sat-finder kosztuje 15zl - a za tą cenę trochę się
    > obawiam, że to będzie dobrze działało... Gdyby choc z 50zl ;)

    Wierz mi, że zadanie spełnia, czyli wskazuje czy jakikolwiek sygnał jest
    odbierany przez konwerter a to jaki i czy dobry to już sobie sprawdzisz
    w dekoderze i ewentualnie będziesz poprawiał kierunek anteny.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 16. Data: 2015-11-27 16:45:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 08:32:56 UTC+1 użytkownik pawell32 napisał:
    > nie mieszaj chłopie.
    > to nie przyrząd TYLKO wskaźnik, zresztą g****no wart
    Kilkadziesiąt anten już satfinderem kupionym za kilkanascie zł ustawiłem.
    Nic lepszego/droższego nie było mi potrzebne.

  • 17. Data: 2015-11-27 19:16:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.11.2015 16:45, Kris pisze:
    > Kilkadziesiąt anten już satfinderem kupionym za kilkanascie zł ustawiłem.
    > Nic lepszego/droższego nie było mi potrzebne.

    gratuluje

  • 18. Data: 2015-11-27 19:36:14
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

> [...]
    > odbierany przez konwerter a to jaki i czy dobry to już sobie sprawdzisz w
    > dekoderze i ewentualnie będziesz poprawiał kierunek anteny.

    ok, dzieki, juz sie orientuje jak to działa - wychodzi, ze dość prosto -
    cała sztuka w kręceniu anteną :)

  • 19. Data: 2015-11-29 20:29:59
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 23.11.2015 o 10:09, Adamos pisze:
    > jesli te dwie satelity

    Dwóch satelitów. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 20. Data: 2015-11-30 08:57:40
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dwóch satelitów. :)

    Ee tam, rodzaj żeński jest ładniejszy... ;))