  • 1. Data: 2014-11-06 12:15:06
    Temat: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Witam

    Samsung 2TB mi wlasnie padl, model HD204UI, bardzo fajny byl.
    Jaki dysk warto dzis kupic, by miec w miare spokojna glowe o dane?
    Obecnie WD RED mi zdycha, Seagate sa na forach miadzone krytyka.
    Jest jaskios dysk 2TB, ktory warto kupic?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2014-11-06 12:22:47
    Temat: Re: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 12:15, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > Obecnie WD RED mi zdycha, Seagate sa na forach miadzone krytyka.
    > Jest jaskios dysk 2TB, ktory warto kupic?

    Jakiś 2TB ... tyle ci powiem :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-11-06 12:35:55
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 12:22:47 +0100, Chris napisał(a):

    > Jakiś 2TB ... tyle ci powiem :)

    No tak, "jakis", nie "jaskios".

    A merytorycznie?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-11-06 13:13:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 12:35, R.e.m.e.K pisze:

    > No tak, "jakis", nie "jaskios".
    >
    > A merytorycznie?

    Do czego ma być wykorzystany ? ile masz kasy na to ? czy 3TB nie będzie
    lepiej bo cena dużo nie odstaje.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-11-06 13:35:51
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 13:13:25 +0100, Chris napisał(a):

    > Do czego ma być wykorzystany ?

    Napisalem w topicu, magazyn na dane.

    > ile masz kasy na to ? czy 3TB nie będzie lepiej bo cena dużo nie odstaje.

    Nie chce 3TB, 3TB to za duze upakowanie danych, to sie sypie, mam juz 3TB i zaluje ze
    sie
    wpieprzylem w ten szit.
    Kasy ile... hmmm... ile trzeba, wole wydac wiecej i miec spokoj niz ciagle walczyc z
    tandeta.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-11-06 13:48:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    R.e.m.e.K wrote:

> [...]
    > Obecnie WD RED mi zdycha, Seagate sa na forach miadzone krytyka.
    > Jest jaskios dysk 2TB, ktory warto kupic?

    Weź dwa dyski po 1 TB i będziesz spokojniejszy.
    Mam stare WD Green 1 TB i bez usterek.

  • 7. Data: 2014-11-06 14:04:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 13:35, R.e.m.e.K pisze:

    > Napisalem w topicu, magazyn na dane.

    Ja bym brał coś z tego: WD RED, WD PURPLE, WD BLUE (w tej kolejności)
    ewentualnie HDD SEAGATE 2TB ST2000VN000.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-11-06 14:41:35
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 14:04:17 +0100, Chris napisał(a):

    > Ja bym brał coś z tego: WD RED, WD PURPLE, WD BLUE (w tej kolejności)

    Ty czytasz co ja pisze? Kupilem WD RED i sie bardzo szybko zaczely sypac sektory, nie
    ma
    jeszcze bad blockow bo realokuje z rezerwy, ale nie chce takiego syfu w kompie, ze
    tylko
    czekam, kiedy padnie i boje sie tam dac waznych danych.

    > ewentualnie HDD SEAGATE 2TB ST2000VN000.

    O tym dysku w sklepach pisza, ze ma interfejs SAS, u producenta co prawda niby SATA,
    ale
    sie zastanawiam czy to z powodu bledu czy moze sa dwie wersje?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2014-11-06 15:03:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może jednak warto zainwestować w USB
    wydaje mi się to pewniejsze, raz na jakiś czas podłączać po USB w sumie
    bezpeicznym

  • 10. Data: 2014-11-06 15:35:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 14:41, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    tylko
    > czekam, kiedy padnie i boje sie tam dac waznych danych.

    To twoja opinia ... ja patrzę globalnie i podtrzymuję to co napisałem.

    > O tym dysku w sklepach pisza, ze ma interfejs SAS, u producenta co prawda niby
    SATA, ale
    > sie zastanawiam czy to z powodu bledu czy moze sa dwie wersje?

    SATA III

    http://www.seagate.com/www-content/product-content/n
    as-fam/nas-hdd/en-us/docs/100724684c.pdf

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl