  • 1. Data: 2016-05-15 20:11:32
    Temat: Dysk SSD z PLP
    Od: mk4 <m...@d...null>

    Mam dysk Intel 730 480GB, który ma PLP (np. przynajmniej jak robiłem
    rozeznanie przed zakupem to takie deklaracje napotkałem). Minęło trochę
    czasu od jego zakupu (kilkanaście miesięcy) i pomyślałem, ze przydałaby
    się większa przestrzeń. Niby mógłbym kupić drugi taki sam - ale wolałbym
    jednak coś w okolicach 1TB. Oczywiście zależy mi na rozsądnej cenie -
    gdyby nie to to by nie było tego posta.

    Dysk jest używany w boxie ESX do uruchamiania maszyn wirtualnych (w grę
    wchodzi raczej tylko interfejs SATA). Dlatego tez, jednym z istotnych
    parametrów jest PLP.

    Szukałem jakiegoś zestawienia dysków SSD, które maja ów mechanizm ale
    bezskutecznie - jakieś pojedyncze wzmianki ale nic konkretnego i choćby
    w miarę kompletnego.

    Rozsądną cena to coś do 2000 PLN. Swoja droga to coś dziwnego się stało.
    Swoja 730 kupiłem za około 1700 wtedy (a krótko później była promocja i
    były jeszcze trochę tańsze). Teraz widzę, że stoją ponad 2000 - a to
    jednak dość archaiczny model.

    mk4

  • 2. Data: 2016-05-15 23:38:40
    Temat: Re: Dysk SSD z PLP
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-15 o 20:11, mk4 pisze:
> [...]
    >
    > Dysk jest używany w boxie ESX do uruchamiania maszyn wirtualnych (w grę
    > wchodzi raczej tylko interfejs SATA). Dlatego tez, jednym z istotnych

    Może Samsung ?

    http://www.samsung.com/us/business/computing/solid-s
    tate-drives/MZ-7KM960E

    Tylko cena wyższa :(