  • 1. Data: 2014-06-14 20:11:19
    Temat: Dyski twarde Samsung/Seagate
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

    Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

  • 2. Data: 2014-06-15 14:29:39
    Temat: Re: Dyski twarde Samsung/Seagate
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej
    > Seagate)?
    >
    > Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

    No nic, mimo ciszy na grupie kupiłem - zobaczymy jak się będzie sprawował.
    Nowy o takiej samej pojemności kosztował 36% więcej :-)

  • 3. Data: 2014-06-15 18:26:20
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    >Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

    >Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

    Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.

  • 4. Data: 2014-06-16 02:08:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.

    Dlatego wspomniałem nazwę Seagate... która przejęła od Samsunga jego dyski.
    Ale oczywiście pyknąłem się pisząc odwrotnie, że to Samsung kupił Seagate
    ;-)

    No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim
    problemy?

  • 5. Data: 2014-06-16 08:25:50
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

> [...]
    >
    > No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim problemy?

    Od zawsze miałem w swoich kompach dyski Seagate'a: najpierw w stacjonarnym
    (od czasu premiery Win98 działa do dziś!), potem w pierwszym laptopie Aristo
    (jak mi po 2 latach padła oryginalnie zamontowana Toshiba) Seagate działa w nim
    od 2006 roku do dziś, następnie w drugim laptopie Asus (dysk działa od 2007 r.
    do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi w nim Seagate.
    Mam zaufanie do tych dysków, tak więc gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam,
    czy siedzi tam dysk tej firmy.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2014-06-17 09:12:37
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > Seagate ;-)
    > No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim

    Śmiało kupuj, nie będziesz zawiedzony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-06-17 09:14:33
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > Asus (dysk działa od 2007 r. do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm
    > od pół roku siedzi w nim Seagate. Mam zaufanie do tych dysków, tak więc
    > gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam, czy siedzi tam dysk tej firmy.

    Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo Hitachi
    :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-06-17 11:40:36
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@m...com> napisał w wiadomości
    > Marek nabazgrał(a):

    > Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo Hitachi :(
    zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

    Źle się wyraziłem pisząc "obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi
    w nim Seagate", bo on tam jest zamontowany fabrycznie (to lapka mam od
    pół roku) i z tego co pamiętam, model dysku to ST1000...i coś tam dalej,
    musiałbym sprawdzić w domu.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2014-06-17 12:04:46
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

> [...]
    > siedzi w nim Seagate", bo on tam jest zamontowany fabrycznie (to lapka
    > mam od pół roku) i z tego co pamiętam, model dysku to ST1000...i coś tam

    O .. to zmienili bo ludzie narzekali na T.. i H .... właśnie że za często
    padają. Mi padła Toshiba x2 w Sony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-06-17 13:42:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@m...com> wrote in message
    > Marek nabazgrał(a):

    > Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo
    > Hitachi :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

    Apple do starszych MacBooków (2009-2010) dawał hdd Toshiby.
    Właśnie taki jeden MacBook rozszerzam: wymieniam Toshiby 260GB
    na 64GB SSD OCZ jaki mi leżał na półce plus ten 750GB Seagate
    do eksperymentów z Mac OS X Mavericks a potem do kieszeni USB
    lub innego laptopa (nie do wiary, ale w robocie mam laptopa HP
    z i7 ale dyskiem 260GB zapełnionym już po brzegi).