  • 1. Data: 2014-06-14 21:02:29
    Temat: Drukarka i WiFi
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy drukarka ustawiona na WiFi ( WiFi w routerze) pobiera prąd?
    Do prądu też jest wtyczką podłączona.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-06-14 23:41:42
    Temat: Re: Drukarka i WiFi
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-06-2014 21:02, animka pisze:
    > Czy drukarka ustawiona na WiFi ( WiFi w routerze) pobiera prąd?
    > Do prądu też jest wtyczką podłączona.

    Nie. Wtedy mały Murzynek, który siedzi w środku kręci korbką, zasila
    diody i daje prąd na utrzymywanie stanu online.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-06-15 03:44:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > mały Murzynek

    Zaraz Murzynek... Afro, Afrokrasnoludek, Ty rasisto;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-06-15 03:54:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-14 23:41, ZakonSpirowany pisze:

    > Nie. Wtedy mały Murzynek, który siedzi w środku kręci korbką, zasila
    > diody i daje prąd na utrzymywanie stanu online.

    Dzieciak to by chyba zrozumiał, ja nie bardzo, ale tłumaczę sobie, że
    skoro do prądu też podłączona to prąd pobiera.
    Dzisiaj odinstalowałam drukarkę i zainstalowałam ją już nie po USB tylko
    po Wifi.
    Łatwo było zainstalować jednak, bo była pomoc w trakcie -nawet obrazkowa.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-06-15 08:27:04
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    U mnie zasila mieszkanie w prad.
    Odkryłem, że w bloku jest kilkaset (!!) sieci Wi-Fi, a woda w szklance na stole
    podgrzewa się 0,5°C powyżej temperatury otoczenia.
    No to przerobiłem drukarkę tak, żeby tymi sieciami Wi-Fi zasilała dom w prąd.
    D... nie urywa, ale telefon można naładować.

    -----