  • 1. Data: 2012-09-20 10:20:24
    Temat: Dziwne zachowanie hamulca
    Od: Jacus1Rex <j...@g...com>

    Witam. Jestem na forum nowym, choć od dłuższego czasu śledzę uważnie
    Wasze uwagi, rady i spostrzeżenia.
    Mam problem. Zdarza się, że w trakcie hamowania wciskając kilkakrotnie
    w krótkim odcinku czasu (np. raz za razem) hamulec po którymś razem
    pedał twardnieje i hamowanie staje się mało skuteczne. Taki objaw
    zaobserwowałem na jeździe na tzw. luzie.
    Czy może to być wężyk podciśnienia serwa?
    Jaka jest średnica tego wężyka?

    Proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2012-09-20 10:37:16
    Temat: Re: Dziwne zachowanie hamulca
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacus1Rex nabazgrał(a):

    > Witam. Jestem na forum nowym, choć od dłuższego czasu śledzę uważnie

    To nie jest FORUM :)

  • 3. Data: 2012-09-20 10:52:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jacus1Rex nabazgrał(a):

    > To nie jest FORUM :)

    Doucz się. https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!overvie

    Specjalnie dla ciebie wyrwałem cytat "Dzięki skrótom klawiszowym i
    usprawnionemu interfejsowi możesz szybciej czytać forum i bardziej angażować
    się w dyskusje"

    Marek

  • 4. Data: 2012-09-20 10:59:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    4CX250 nabazgrał(a):

> [...]
    > Specjalnie dla ciebie wyrwałem cytat "Dzięki skrótom klawiszowym i
    > usprawnionemu interfejsowi możesz szybciej czytać forum i bardziej

    Jak już tniesz to może dokładnie :

    Witamy w nowej wersji Grup dyskusyjnych Google
    Naciśnij znak zapytania, aby wyświetlić listę skrótów klawiszowychNowe Grupy
    dyskusyjne Google to jeszcze lepsze miejsce do prowadzenia dyskusji online.

    Lista dyskusyjna - forma internetowej grupy dyskusyjnej polegającej na
    automatycznym rozsyłaniu e-maili przysyłanych na adres listy do osób, które
    zdecydowały się na zapisanie do takiej listy.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_dyskusyjna

    Forum dyskusyjne to przeniesiona do struktury stron WWW forma grup
    dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o
    podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne

  • 5. Data: 2012-09-20 11:13:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Jak już tniesz to może dokładnie :

    A ty dalej swoje...

    Marek

  • 6. Data: 2012-09-20 11:14:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2459856/forum

  • 7. Data: 2012-09-20 11:16:20
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://pl.wiktionary.org/wiki/forum
    http://slowniki.gazeta.pl/pl/forum

  • 8. Data: 2012-09-20 11:20:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

> [...]
    >
    > Specjalnie dla ciebie wyrwałem cytat "Dzięki skrótom klawiszowym i
    > usprawnionemu interfejsowi możesz szybciej czytać forum i bardziej

    A ja specjalnie dla Ciebie z tego samego linku wybrałem:
    "Grupy dyskusyjne"
    "Zgłoś problem z Grupami dyskusyjnymi Google"
    "Nowa wersja Grup dyskusyjnych"
    "... aby zobaczyć wszystkie swoje grupy"
    "Wróć do starej wersji Grup dyskusyjnych"
    "Obecnie używasz nowej wersji Grup dyskusyjnych"
    "Możesz uzyskać dostęp do Grup dyskusyjnych"

    I jeszcze sprawdźmy dokąd prowadzi link pod nazwą >>Wróć do starej
    wersji Grup dyskusyjnych Google<< Fuck! "Google Grupy dyskusyjne"
    A ten link https://groups.google.com/forum/m/ dokąd nas zaprowadzi? O
    żesz w mordę! Jeszcze co innego: "Grupy dyskusyjne Google"
    Żaden link na forum nie chciał nas skierować :P Nie sobie każdy to
    nazywa jak chce, ale od tego, nazwa tego się nie zmieni.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-09-20 11:23:40
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Jesteś jakimś słynnym celebrytą i każdy powinien
    wiedzieć jakie masz auto?

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2012-09-20 11:25:36