  • 1. Data: 2009-07-22 19:25:00
    Temat: Dziwnie znajoma konstrukcja...?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design
    wydaje się dziwnie znajomy?

    http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Moto
    rcycle.shtml

    -- -------------------------
    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa

  • 2. Data: 2009-07-22 20:57:45
    Temat: Re: Dziwnie znajoma konstrukcja...?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Moto
    rcycle.shtml

    A na baku namalowane Kawasraki? ;))))) Fakt podobny :)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2009-07-23 07:18:44
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 22 Lip, 21:25, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    > wydaje się dziwnie znajomy?

    ogar ?
    ale z silnikiem 100 ccm - ja pierdziu...

  • 4. Data: 2009-07-23 12:56:52
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > ogar ?
    > ale z silnikiem 100 ccm - ja pierdziu...

    Ale ciągle 2T i palony tylko z kopa!

    Chinole zawsze mieli glowe do kopiowania najlepszych rozwiazan :D

  • 5. Data: 2009-07-23 19:05:17
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design
    > wydaje się dziwnie znajomy?
    >
    > http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Moto
    rcycle.shtml
    Mustafa bedzie wiedzial.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 6. Data: 2009-07-29 04:49:28
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Lukasz Baranski napisał(a):
    > Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design
    > wydaje się dziwnie znajomy?
    >
    > http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Moto
    rcycle.shtml

    Ni cholery do nieczego nie podobne. No... podobne do kazdej dwusuwowej
    stodwudziestkipiatki z lat siedemdziesiatych zeszlego stulecia. O to
    chodzilo? ;)