  • 1. Data: 2009-07-22 21:45:12
    Temat: nowy portal(ik) motocyklowy
    Od: "Slawomir O." <s...@g...com>

    Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portal www.motokraina.pl,
    dzięki któremu możesz:

    - poznać historię swojego motoctykla
    - przejrzeć kalendarz i mapę imprez
    - zagrać w grę "Very Easy Rider" ;]
    - dodawać motocykle, imprezy, zdjęcia itp

    To tyle marketingowego bełkotu :)
    Serwis dopiero wystartował, wszelkie sugestie i uwagi, jak również
    propozycje współpracy (wymiana linków itp) mile widziane.

    Pozdrawiam
    Sławo.

  • 2. Data: 2009-07-22 21:51:07
    Temat: Re: nowy portal(ik) motocyklowy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Slawomir O. pisze:

    > - poznać historię swojego motoctykla

    Mojego nie ma

    > - przejrzeć kalendarz i mapę imprez

    Msza to impreza ? Wiedzialem...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-07-22 21:57:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Slawomir O. wrote:

    > - zagrać w grę "Very Easy Rider" ;]

    Hi,
    gra mi sie podobie :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 4. Data: 2009-07-22 22:35:58
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Slawomir O." <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portal
    www.motokraina.pl,

    Ciekawie sie zapowiada, fajny pomysl :)

    Ale kilka bledow merytorycznych:
    Suzuki GSXF 750, ZTCW ma 92 KM a nie 96 (jajko). Produkowany (jesli chodzi o
    jajko) do 2006 a nie 2002 r.

    Nie wiem jak w przypadku innych modeli. Ale warto zweryfikowac te dane :)

    --
    ---
    TasmaN

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4267
    (20090722) __________

  • 5. Data: 2009-07-23 02:34:29
    Od: "Slawomir O." <s...@g...com>

    On 23 Lip, 00:35, "TasmaN" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jajko) do 2006 a nie 2002 r.
    >
    > Nie wiem jak w przypadku innych modeli. Ale warto zweryfikowac te dane :)

    Te informacje są tworzone przez użytkowników, każdy kto uważa, że są
    nieprawidłowe może je poprawić.
    Musze jeszcze nad tym popracować, żeby nie było nadużyć - na razie
    jest o tyle bezpiecznie, że aby móc coś zmienić w danych modelu trzeba
    wykazać się jakąś aktywnością - dodać motocykl, zdjęcie itp.

    Póki co ruchu za dużego nie ma, ale zaczyna się rozwijać. Poza tym, że
    powoli przybywa motocykli, dzisiaj ktoś dodał info o "swobodnej"
    wycieczce na moto w sobotę w okolicach Jeleniej Gory i Wroclawia, może
    nawet się przejadę :D

  • 6. Data: 2009-07-23 06:44:08
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kuczu wrote:
    > Msza to impreza ? Wiedzialem...

    A co? Moze nie? Tyle, ze tylko jeden jej uczestnik pije alkohol..... ;)

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 7. Data: 2009-07-23 07:13:56
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 22 Lip, 23:45, "Slawomir O." <s...@g...com> wrote:
    > Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portalwww.motokraina.pl,

    ..w "krainie motycykli" podobałoby mi się bardziej, tymbardziej że na
    stronie nie ma ni jednego zdjęcia motocyklisty
    (sami jeźdźcy bez głowy i ich pojazdy; pomijając zakazane facjaty
    użytkowników)
    pozdra