  • 1. Data: 2023-03-28 21:36:07
    Temat: Dziwny komunikat
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W pewnym nieco starawym Androidzie pojawia się od tygodnia taki komunikat:
    https://www.szybkiplik.pl/r8n3zhz5rq
    Nie umiem przyporządkować tego komunikatu do żadnej aplikacji (najbardziej
    podejrzany jest whatsapp). Dotknięcie okna "znika" komunikat i nie sposób
    go znaleźć w żadnym miejscu aż do czasu kiedy znów znienacka się pojawi.
    Ktoś może się orientuje o co chodzi?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-03-28 22:02:26
    Temat: Re: Dziwny komunikat
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2023 o 21:36, Jacek pisze:
> [...]
    > go znaleźć w żadnym miejscu aż do czasu kiedy znów znienacka się pojawi.

    Jak se włączyłeś kanał na odbieranie wiadomości "push" to się nie dziw :)

    https://serwersms.pl/uslugi/push

    ...ale ja podobno głupi jestem, to ci nie napiszę jak masz to wyłączyć.
    Znaleźć sam musisz :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-29 00:00:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > go znaleźć w żadnym miejscu aż do czasu kiedy znów znienacka się pojawi.

    dla mnie to wygląda jak sms flash od operatora, sprawdz czy masz aktywną jakąś usługę

    powiadamiania o nieodebranych czy próbie kontaktu przy pustym koncie

    coś w tym stylu

    https://gsmonline.pl/artykuly/numer-plus-4879xxxxxxx
    -probowal-sie-z-toba-polaczyc-i-prosi-o-kontakt

  • 4. Data: 2023-03-29 00:04:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2023 o 00:00, m4rkiz pisze:

    > dla mnie to wygląda jak sms flash od operatora, sprawdz czy masz aktywną
    > jakąś usługę powiadamiania o nieodebranych czy próbie kontaktu przy
    > pustym koncie

    Na jednym z telefonów przy tej samej karcie SIM?...no chyba że
    nakłamał/zataił, że ma różne karty SIM.

    > coś w tym stylu
    >
    > https://gsmonline.pl/artykuly/numer-plus-4879xxxxxxx
    -probowal-sie-z-toba-polaczyc-i-prosi-o-kontakt

    Nie podpowiadaj mu :) niech kąbinuje :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-03-29 00:14:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2023 o 00:00, m4rkiz pisze:

    > dla mnie to wygląda jak sms flash od operatora,

    Zwróć uwagę, że tam nie ma +48, tyko samo 48 :) Tak tylko wspominam,
    żeby go na trop naprowadzić... na grupie niedawno był wątek w tym
    zakresie ale Jacuś nie czyta historii grupy. Wchodzi z buta i czeka na
    czerwony dywan i tacę z rozwiązaniem :] Roszczeniowiec taki :)

    Jak chcesz to mu znajć. Może podziękuje a może osrać. Taki typ to.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-03-29 01:47:07
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 mar 2023 o 21:36, Jacek pisze:
    > https://www.szybkiplik.pl/r8n3zhz5rq

    Może stosowną apką fonicznego opa dałoby się to wyłączyć.
    Mam podobne powiadomienia -- włączyłem je świadomie apką...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 7. Data: 2023-03-29 02:17:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Może stosowną apką fonicznego opa dałoby się to wyłączyć.
    > Mam podobne powiadomienia -- włączyłem je świadomie apką...

    Lepsza apka to "ignore" ale dostępna jest dla ludzi o wyższym IQ.
    Jest ona zaimplementowana w defaulcie. Problem z dostępem, bo trzeba
    mieć predyspozycje (certyfikat antydebilstwa :) znaczy umiejętnego
    czytania komunikatów ze zrozumieniem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>