  • 1. Data: 2023-03-24 19:19:28
    Temat: Virgin - pakiet MINI3 - kumulacja SMS?
    Od: jn <j...@m...invalid>

    Sprawdzam kodem *222#, pokazuje 532 szt a powinno być 430 szt (pakiet
    mini + pakiet SMS).
    Nie czytałem regulaminów i nie sprawdziłem w play24.

  • 2. Data: 2023-03-25 07:05:34
    Temat: Re: Virgin - pakiet MINI3 - kumulacja SMS?
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 24.03.2023 o 19:19, jn pisze:
    > Sprawdzam kodem *222#, pokazuje 532 szt a powinno być 430 szt (pakiet
    > mini + pakiet SMS).
    > Nie czytałem regulaminów i nie sprawdziłem w play24.

    To lepiej sprawdź w Play24 albo na portalu, bo oni coś pokiciali z
    kodami. U mnie na przykład pokazuje tylko którego pakietu mini używam i
    kiedy odnowienie, ale ile czego zostało to już nie.

  • 3. Data: 2023-03-25 23:53:10
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    jn w news:tvkpjg$59q$1$pk@news.chmurka.net
    > Sprawdzam kodem *222#, pokazuje 532 szt a powinno być 430 szt (pakiet mini
    > + pakiet SMS).

    od jakiegos czasu *222# pokazuje nie od razu to, co jakis czas temu
    pokazywalo,ale panele do wklepywania liczb, droga przez meke do
    informacji,ktora kiedys byla na pstryk.

  • 4. Data: 2023-03-26 08:21:04
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 25 Mar 2023 23:53:10 +0100, użytkownik 1634Racine napisał:

    > ale panele do wklepywania liczb

    No właśnie, co i po co tam niby trzeba wklepać?
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-03-26 14:26:38
    Temat: Re: Virgin - pakiet MINI3 - pakiet odnawia się w tym samym dniu miesiąca.
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 25.03.2023 o 07:05, mirekc pisze:

    > To lepiej sprawdź w Play24 albo na portalu, bo oni coś pokiciali z
    > kodami. U mnie na przykład pokazuje tylko którego pakietu mini używam i
    > kiedy odnowienie, ale ile czego zostało to już nie.

    Po zalogowaniu na stronie play.pl nie znalazłem informacji ile SMS
    pozostaje do wykorzystania. Działają kody *108# i *101# jak dawniej a
    kod *222# wymaga wysłania dodatkowo liczb 1 oraz 6.

    Podobnie jak w Play na Kartę pakiet odnawia się tego samego dnia
    miesiąca. Dawniej Virgin odliczał równo 30 dni.

  • 6. Data: 2023-03-26 14:33:44
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 25.03.2023 o 23:53, 1634Racine pisze:
    > od jakiegos czasu *222# pokazuje nie od razu to, co jakis czas temu
    > pokazywalo,ale panele do wklepywania liczb, droga przez meke do
    > informacji,ktora kiedys byla na pstryk.

    Zakładam że jest to efekt przyłączenia Virgin do Play. Cierpliwie czekam
    czym jeszcze taryfa Virgin mnie zaskoczy. ;)

  • 7. Data: 2023-03-26 15:14:16
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 26.03.2023 o 14:26, jn pisze:
    [***]
    > kod *222# wymaga wysłania dodatkowo liczb 1 oraz 6.

    Taaak... Jak się chce uzyskać liczbę pozostałych minut, to trzeba wysłać
    *222# a potem: 1 (menu), 8 (więcej), 1 (minuty do wszystkich sieci).

    Ale prawdziwy hit to sekwencja którą trzeba wprowadzić na telefonie z
    klawiaturą (nie smartfonie) na przykładzie Nokia 106:

    *222# -> zadzwoń -> odbierz -> 1 -> wyślij -> odbierz -> 8 -> wyślij ->
    odbierz -> 1 -> wyślij

    Oczywiście po ,,zadzwoń" i każdym ,,wyślij" trzeba czekać na odpowiedź sieci.

    Wygodne jak nie wiem co.

  • 8. Data: 2023-03-26 15:24:58
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 26.03.2023 o 14:26, jn pisze:
    [...]
    > Po zalogowaniu na stronie play.pl nie znalazłem informacji ile SMS
    > pozostaje do wykorzystania.

    Dziwne, ja mam coś takiego:
    ,,SMS-y do wszystkich 30 szt. (ważne do ...)"
    Trzeba kliknąć ,,Stan konta" i otwiera się nowa formatka.

  • 9. Data: 2023-03-26 16:40:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    jn w news:tvpe34$rk3$2$pk@news.chmurka.net
    > Zakładam że jest to efekt przyłączenia Virgin do Play. Cierpliwie czekam
    > czym jeszcze taryfa Virgin mnie zaskoczy. ;)

    mowia, ze to remont/przestrajanie, niedlugo (?) wroci sprawa do pionu.

  • 10. Data: 2023-03-26 16:41:03
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek w news:tvoo8g$2j74b$1@dont-email.me
    > No właśnie, co i po co tam niby trzeba wklepać?

    wklepuj z klawiatury, rozsadnie, cos tam w koncu pokazuje, ale to droga lewa
    reka przez prawe.