  • 1. Data: 2014-10-22 12:32:12
    Temat: Dziwny przypadek awarii
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Ano patrzyłem sobie na przejeżdżające samochody rondem pod krakowskim
    dworcem autobusowym i zdarzyła się pewnej furgonetce (jakiś ambulans)
    dziwna awaria. Gość stanął, coś tam pooglądał, a potem powoli i z trudem
    ruszył z odgłosem jakby przesypującego się szkła czy tłuczonych butelek.
    Zjechał na bok i... nie wiem co dalej. Odgłos był tak dziwny i nietypowy,
    że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy
    przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-10-22 12:42:35
    Temat: Re: Dziwny przypadek awarii
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-22 12:32, Grzexs wrote:

> [...]
    > że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy
    > przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?

    towar na pace poszedl w straty.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-10-22 12:57:41
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 22 października 2014 12:32:19 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >
    > że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy
    >
    > przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?

    Fszystko się mogło stać. Trzeba było spytać na miejscu a nie tutaj, bo tutaj nikt nie
    wie.

  • 4. Data: 2014-10-22 12:59:41
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 22 października 2014 12:42:38 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > towar na pace poszedl w straty.
    >

    > --
    >

    > memento lorem ipsum

    Może to była karetka od truposzy i towar wcześniej poszedł na straty.

  • 5. Data: 2014-10-22 21:23:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wiem co dalej. Odgłos był tak dziwny i nietypowy, że mnie to bardzo
    > zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy przejeżdżał przez krawężniki.

    paleta zniczy wozonych na lewo mu sie przewrocila ;)

    --
    http://db.org.pl/