  • 1. Data: 2021-08-26 12:24:47
    Temat: Dzwonek, który nie bije bez powodu
    Od: Marek <f...@f...com>

    Dzwonki bezprzewodowe dostępne w marketach bud. takie z
    sygnalizatorem dźwiękowym umieszczanym w gniazdku 230V mają taką
    upierdliwość, że ów moduł sygnalizujący się odzywa przy powrocie
    zasilania (przy włączeniu do gniazdka), co w efekcie daje fałszywą
    sygnalizację,a co z kolei przy psach jest dodatkowego męczące, gdy
    zanik i powrót zasilania jest o 2 w nocy....
    Czy ktoś spotkał się z takimi dogniazdkowymj, które się odzywają
    tylko gdy wciśnie się przycisk dzwonka?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2021-08-26 13:59:29
    Temat: Re: Dzwonek, który nie bije bez powodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2021 12:24:47 +0200, Marek wrote:
> [...]
    > zanik i powrót zasilania jest o 2 w nocy....
    > Czy ktoś spotkał się z takimi dogniazdkowymj, które się odzywają

    Zamel ST-925.

    Ale ... masz tak duzo tych wylaczen w srodku nocy?

    moze jakis ups ... a nie, on tez bedzie piszczal, to moze jakis
    akumulatorek czy bateryjke do podtrzymania.

    J.

  • 3. Data: 2021-08-26 15:13:33
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 26.08.2021 o 12:24, Marek napisał:

> [...]
    > zanik i powrót zasilania jest o 2 w nocy....
    > Czy ktoś spotkał się z takimi dogniazdkowymj, które się odzywają

    Ty nie pytaj, tylko ciupasem idź zamówić mszę,
    by podziękować Bogu, że nie masz innych zmartwień.

  • 4. Data: 2021-08-26 16:11:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Aug 2021 13:59:29 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale ... masz tak duzo tych wylaczen w srodku nocy?

    Zdążają się w nocy, ale niepotrzebny hałas spowodowany w dzień też
    jest rytujący.
    Jakbym miał wybór między takim co nie dzwoni s takim co dzwoni przy
    powrocie zasilania to bym wybrał ten pierwszy.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2021-08-26 16:15:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Aug 2021 15:13:33 +0200, Collie <p...@b...pl>
    wrote:
    > Ty nie pytaj, tylko ciupasem idź zamówić mszę,
    > by podziękować Bogu, że nie masz innych zmartwień.

    A kto powiedział, że nie mam innych? Mam miliony innych zmartwień,
    ale te co wyglądają na takie, że można znaleźć (proste) rozwiązanie
    staram się właśnie rozwiązać.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2021-08-26 18:46:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.08.2021 o 12:24, Marek pisze:
> [...]
    > nocy....
    > Czy ktoś spotkał się z takimi dogniazdkowymj, które się odzywają tylko

    Wrzuć tam jakiś tani aku z diodą na zasilanie, będziesz miał dzwonek z
    UPSem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>