  • 1. Data: 2009-01-29 18:36:37
    Temat: E51 i soft 300.x.x
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Po ostatniej aktualizacji dziwne zachowanie telefonu zauważyłem.
    Pytanie: czy też tak macie, ci co macie wersję 300.x.x?

    Objawy: ustawiamy budzik na następny dzień rano. Wyłączamy telefon. Rano
    budzik dzwoni, wyłączamy go a na pytanie czy włączyć telefon odpowiadamy
    'tak'. I co? Telefon przestawia nam datę o dwa dni do przodu, godzina
    bez zmian... Jeśli tylko wyłączę wieczorem i włączę rano, bez budzika,
    to objawu nie ma i data jest bez zmian.

    Pokłony
    Pedro

  • 2. Data: 2009-01-29 19:28:21
    Temat: Re: E51 i soft 300.x.x
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Don Pedro <D...@o...pl> writes:

> [...]
    > przodu, godzina bez zmian... Jeśli tylko wyłączę wieczorem i włączę
    > rano, bez budzika, to objawu nie ma i data jest bez zmian.

    Hehe, a poprzednich werjach softu data sie cofala...

    Alarm masz na kazdy dzien, czy na robocze tylko?

    MJ

  • 3. Data: 2009-01-29 20:37:31
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Hehe, a poprzednich werjach softu data sie cofala...
    >
    > Alarm masz na kazdy dzien, czy na robocze tylko?
    >
    > MJ
    Jeden mam na robocze a inny na sobotę i inny na niedziele. To te
    aktywne. Są też inne warianty na dni robocze ale nieaktywne. Jakiś
    związek rodzaju alarmu z przestawianiem daty? ;)

  • 4. Data: 2009-01-29 20:39:54
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Hehe, a poprzednich werjach softu data sie cofala...
    >
    > Alarm masz na kazdy dzien, czy na robocze tylko?
    >
    > MJ

    PS. Mi się poprzednio nic nie cofało. Teraz zdębiałem. Nawet do pracy
    się spóźniłem jak mi się po środzie nagle sobota zrobiła zamiast
    czwartku i budzik zamiast o 6ej zadzwonił o 9tej... ;0

  • 5. Data: 2009-01-29 21:00:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Don Pedro <D...@o...pl> writes:

    > Jeden mam na robocze a inny na sobotę i inny na niedziele. To te
    > aktywne. Są też inne warianty na dni robocze ale nieaktywne. Jakiś
    > związek rodzaju alarmu z przestawianiem daty? ;)

    Wg googla te sztuki z data sa tylko wtedy, gdy masz ustawione alarmy
    na wybrane dni. Jak masz zwyczajnie alarm na kazdy dzien, to problemu
    nie ma.

    Aha, i podobno niektorym uzytkownikom pomoglo wlaczenie (albo wlasnie
    wylaczenie) synchronizacji zegara z siecia.

    MJ

  • 6. Data: 2009-01-30 16:48:28
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    >
    > Aha, i podobno niektorym uzytkownikom pomoglo wlaczenie (albo wlasnie
    > wylaczenie) synchronizacji zegara z siecia.

    Potwierdzam. U mnie wylaczenie. A pobudki ustawiac "recznie" na kazdy dzien
    i problem z glowy. Jak widac jednak bug nie zostal poprawiony w 300.x

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 7. Data: 2009-01-30 21:20:38
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    VomitroN wrote:

> [...]
    > dzien
    > i problem z glowy. Jak widac jednak bug nie zostal poprawiony w 300.x

    Jak widać (u mnie) ten bug został w 300.x dopiero wprowadzony. Wcześniej
    go nie było. Jak na razie wyłączenie synchronizacji czasu nic nie daje.
    Ale co innego chyba daje. Mianowicie jak telefon pyta czy się włączyć po
    zastopowaniu budzika to należy po prostu powiedzieć 'nie, dziękuję' i
    potem włączyć go ręcznie przyciskiem. Nie mam zamiaru codziennie budzika
    ustawiać. To nie rozwiązanie a udręka. Wolę te wzorce budzikowe, co mam
    zostawić nietknięte i używać. Jeszcze pewnie spróbuję wgrać s/w
    ponownie. Może coś się s...ło w trakcie flashowania.