  • 1. Data: 2009-01-30 10:26:44
    Temat: token gsm
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Założyłem konto w eurobanku i tam przysyłają token gsm na komórkę. Taką
    aplikację w javie do generowania haseł. Problem w tym że do mnie nie
    dociera żadna wiadomość. Sieć orange, telefon k800i.
    Pytanie mam do Was takie: Co i jak ustawić w telefonie aby otrzymać tą
    wiadomość z banku i następnie zainstalować token.

    z góry dzięki
    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2009-01-30 12:45:00
    Temat: Re: token gsm
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    MENU/WIADOMOŚCI/USTAWIENIA/PUSH - USTAWIĆ NA "ZAWSZE"

  • 3. Data: 2009-01-30 14:39:33
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Andrew pisze:
    > MENU/WIADOMOŚCI/USTAWIENIA/PUSH - USTAWIĆ NA "ZAWSZE"

    dzieki, zaraz sprawdze.

    pzdr