  • 1. Data: 2009-11-10 08:10:27
    Temat: EEE900 wiesz się na baterii
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Mam Asusa eee900 na celeronie, którego katuje jako serwer internetowy. Działa
    cały czas podpięty do sieci z włożoną baterią. Działa stabilnie, raz na
    miesiąc ma restea jak m$ wypuszcza aktualizacje do windy.
    Chciałem raz na jakiś czas dać mu podziałać na baterii. Ale gdy odłącze
    zasilacz, to po kilku/nastu minutach pracy netbook łapie BSOD. I tak raz za
    razem, póki nie podłącze zasilania.
    Na początku jak go kupiłem to tak nie robił. Przez kilka tygodni używałem go
    jak trzeba, z zasilaniem bateryjny. Dopiero po około miesiącu działania 24/h
    na zasilaczu zaczął wieszać się gdy zostawał wyłacznie na baterii.
    Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii?
    Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2009-11-10 10:10:14
    Temat: Re: EEE900 wiesz się na baterii
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii?
    > Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

    próbowałeś reinstalować system może ? Ewentualnie nie instaluj sterownika
    ATK Acpi bo one mogą być powodem wieszania się jak to miałem ostatnio w
    Asusie F5V.

  • 3. Data: 2009-11-10 19:22:13
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Doxent" <d...@g...pl> Odpowiedz na news:hdbe6c$6h1$1@inews.gazeta.pl:

    > próbowałeś reinstalować system może ?

    Nie, bo na zasilaczu wszystko działa bez zarzutu...

    > Ewentualnie nie instaluj sterownika
    > ATK Acpi bo one mogą być powodem wieszania się jak to miałem ostatnio w
    > Asusie F5V.

    Czyli to może byc problem softwerowy? No to zarzuce te pytanie na grupę
    windowsową...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski