  • 1. Data: 2009-11-10 10:37:29
    Temat: Port eSATA
    Od: "Grzegorz" <g...@u...wp.pl>

    Witam

    Mam w plycie glownej port eSATA. Probuje do niego podlaczyc kieszen z
    dyskiem ktora tez ma port eSATA, do kieszeni mam podpiete dodatkowe
    zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic
    zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP
    zauwazyl podlaczenie kieszeni i dysku.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4591
    (20091110) __________

  • 2. Data: 2009-11-10 10:39:14
    Temat: Re: Port eSATA
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 listopad (wtorek), gdy o godzinie 11:37 *Grzegorz* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic
    > zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP

    a uaktywniłeś opcje eSata w BIOS-ie (poszukaj w manualu)?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-11-10 11:38:08

  • 3. Data: 2009-11-10 11:22:03
    Od: "Grzegorz" <g...@u...wp.pl>

    > a uaktywniłeś opcje eSata w BIOS-ie (poszukaj w manualu)?
    > --
    > Pozdrawiam,

    Nie mam w biosie zadnej funkcji ktora by to uaktywniala.

  • 4. Data: 2009-11-10 11:34:49
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Grzegorz" <g...@u...wp.pl> wrote in message
    > Nie mam w biosie zadnej funkcji ktora by to uaktywniala.

    nie ta grupa
    prawym w zarzadzaniu dyskami, skanuj

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    > 4591 (20091110) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    wylacz to gowno

  • 5. Data: 2009-11-10 12:04:30
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 11:37:29 +0100, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic
    > zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP

    Jeżeli chcesz podłączać w locie dyski muszą być w trybie AHCI.

  • 6. Data: 2009-11-10 17:45:57
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz pisze:
    > zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic
    > zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP
    > zauwazyl podlaczenie kieszeni i dysku.

    Czy mostek SATA działa u Ciebie w trybie AHCI czy w trybie
    zgodności z IDE? Sprawdź w BIOSie. Koniecznie wymagany jest
    tryb AHCI.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-11-12 20:31:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic
    > zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP

    na plycie gigabyte'a musze miec wlaczone ahci -
    - jest to napisane w manualu, ktorego nie przeczytales :P