  • 1. Data: 2009-01-02 11:07:01
    Temat: EOS 10D - RAW+JPEG
    Od: FoX <k...@U...pl>

    Witam,

    Czy jest mi ktos z szanownych forumowiczów pomoc w znalezieniu
    kombinacji klawiszy i CF'ow ktora w efekcie da mi zapis na karcie pliku
    RAW oraz JPEG. Jest cos takiego mozliwe do ustawienia w EOS 10D ?

    pozdrawiam
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-02 17:32:10
    Temat: Re: EOS 10D - RAW+JPEG
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    FoX pisze:

    > Czy jest mi ktos z szanownych forumowiczów pomoc w znalezieniu
    > kombinacji klawiszy i CF'ow ktora w efekcie da mi zapis na karcie pliku
    > RAW oraz JPEG. Jest cos takiego mozliwe do ustawienia w EOS 10D ?

    http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS10D/page10.a
    sp

    08: RAW+JPEG record 0: RAW + Small / Normal
    1: RAW + Small / Fine
    2: RAW + Medium / Normal
    3: RAW + Medium / Fine
    4: RAW + Large / Normal
    5: RAW + Large / Fine
    * Note that the EOS-10D does not output a separate JPEG but that the
    JPEG is embedded within the RAW file and must be extracted later (which
    is a pity)

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 3. Data: 2009-01-03 19:43:19
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    FoX napisał:
> [...]
    > klawiszy i CF'ow ktora w efekcie da mi zapis na karcie pliku RAW oraz
    > JPEG. Jest cos takiego mozliwe do ustawienia w EOS 10D ?

    A niech tam, mam akurat dobry humor, to pomogę: RTFM!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl