  • 1. Data: 2009-02-05 20:26:26
    Temat: Eeeeee łyso mi....
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Ja tam myślałem, że garaż to już szczyt dobroci dla motocykla zimą, a tu
    masz babo placek:

    http://www.allegro.pl/item549132301_virago_535_97.ht
    ml

    (kliknij w zdjęcie "garażu" ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-02-05 20:59:44
    Temat: Re: Eeeeee łyso mi....
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "johnny" napisał:
    > Ja tam myślałem, że garaż to już szczyt dobroci dla motocykla zimą, a tu
> [...]

    Jako "fantastyczny dwuślad" faktycznie nadaje sie tylko jako ozdoba na
    kominek;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 3. Data: 2009-02-05 21:07:59
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Sybi" napisal...

    ml

    > Jako "fantastyczny dwuślad" faktycznie nadaje sie tylko jako ozdoba na
    > kominek;)

    W ogole to chyba jakas lipa - nie ma gasnicy na wyposazeniu :)

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s

  • 4. Data: 2009-02-06 06:42:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    johnny pisze:
    > Ja tam myślałem, że garaż to już szczyt dobroci dla motocykla zimą, a tu
> [...]

    A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-06 07:15:41
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    No Ciebie to chlopaku nie dziwi bo Ty jestes z "Tych" co traktuja
    motocykl jako dzielo sztuki, skarbonke, obiekt kultu i kochanke;))
    Uczucia zreszta znane odrobine u wiekszosci motocyklistow
    ale nie az w takim stopniu;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 6. Data: 2009-02-06 07:24:21
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Sybi" <s...@g...pl> wrote in message news:gmgo2u$c75$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > motocykl jako dzielo sztuki, skarbonke, obiekt kultu i kochanke;))
    > Uczucia zreszta znane odrobine u wiekszosci motocyklistow

    Ja nie jestem "z Tych" a juz mierzylem czy padaka wejdzie mi do windy w
    bloku. Idealem byloby sobie wstawic na zime kole kominka, tyle ze do tego
    domek jest potrzebny. W bloku obawiam sie tylko jednego: gdyby zdarzyla sie
    jakas dobra impreza sasiedzi, nawet ci lubiacy muzyczke, moga slabo znosic
    odpalanie i przegazowki .

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 7. Data: 2009-02-06 07:57:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

> [...]
    > zdarzyla sie jakas dobra impreza sasiedzi, nawet ci lubiacy muzyczke,
    > moga slabo znosic odpalanie i przegazowki .

    A myslisz ze czemu, majac 3 kondygnacje do wyboru, wybralem mieszkanie
    na parterze ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-02-06 07:58:06
    Od: t...@g...com

    On 6 Lut, 07:42, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    Pewien koleś co go w Anglii poznałem trzymał swojego skutera w kuchni
    tj. codziennie z niej wyjezdzal do pracy i po pracy znowu tam
    parkowal.
    Mnie to to już nie dziwi odkąd dowiedziałem się, że niektórzy to i
    konia w domu trzymają - w tv widziałem :]

  • 9. Data: 2009-02-06 08:05:19
    Od: "Ireneusz Dyla" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Uzytkownik "Kefir" napisal w wiadomosci

> [...]
    > domek jest potrzebny. W bloku obawiam sie tylko jednego: gdyby zdarzyla
    > sie jakas dobra impreza sasiedzi, nawet ci lubiacy muzyczke, moga slabo

    Sasiedzi nie stanowia problemu, tylko spac nie mozna przez tydzien w takim
    pokoju. Motor inaczej pachnie w garazu, inaczej w pokoju, a jeszcze inaczej
    po odpaleniu i to trzecie inaczej jest raczej trudne do wytrzymania. Tak
    wiec
    trzymamy w pokoju ale nie odpalamy ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y (jeden w pokoju drugi na ortopedii)

  • 10. Data: 2009-02-06 08:40:25
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    johnny <j...@p...pl> napisał(a):

    > Ja tam myślałem, że garaż to już szczyt dobroci dla motocykla zimą, a tu
    > masz babo placek:

    Przechowywany w cudownych warunkach ale co z tego skoro to "dwuślad" :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650