  • 1. Data: 2009-02-05 08:28:02
    Temat: Szuka sie kogos z Poznania
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Jako, ze ciagle trwaja poszukiwania - czy znajdzie sie tutaj jakas dobra
    dusza z Poznania, co by mogla powiedziec pare slow o gixerze (demo) z
    Liberty Motors?

    --
    ania

  • 2. Data: 2009-02-05 10:36:04
    Temat: Re: Szuka sie kogos z Poznania
    Od: Magic <m...@w...pl>

    ania pisze:
    > Jako, ze ciagle trwaja poszukiwania - czy znajdzie sie tutaj jakas dobra
    > dusza z Poznania, co by mogla powiedziec pare slow o gixerze (demo) z
    > Liberty Motors?

    Uderz do Dafcy - namiar wysyłam na priv. Tylko sie nie zakochaj ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 3. Data: 2009-02-05 15:37:59
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Magic"

    > Uderz do Dafcy - namiar wysyłam na priv. Tylko sie nie zakochaj ;)

    za stara na to jestem, po drugie nic do mnie nie przyszlo, a po trzecie juz
    nieaktualne:-)

    --
    ania

  • 4. Data: 2009-02-05 22:59:50
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > za stara na to jestem, po drugie nic do mnie nie przyszlo, a po trzecie
    > juz nieaktualne:-)

    Ha, Dafca sam zadzialal :P

    Sta$
    GPZ500Sysunia