  • 1. Data: 2015-11-04 15:43:59
    Temat: Ekspert Konkolewski
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    Nie zna obsługi alkomatu, tak jak większość policjantów nie zna obsługi
    suszarek :)
    https://www.youtube.com/watch?v=kyvUj-x1sVg

  • 2. Data: 2015-11-04 15:50:53
    Temat: Re: Ekspert Konkolewski
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Nie zna obsługi alkomatu, tak jak większość policjantów nie zna obsługi
    > suszarek :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=kyvUj-x1sVg

    instrukcji obsługi miało być

  • 3. Data: 2015-11-04 16:15:07
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Nie zna obsługi alkomatu, tak jak większość policjantów nie zna obsługi
    > suszarek :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=kyvUj-x1sVg

    Ty się śmiej a mnie raz tak zawinęli na komisariat, gdy jechałem do pracy.
    Tam 2x dmuchnąłem w stacjonarny, było 0.00 ale wypełnianie papierków zajęło
    im 2 godziny i spóźniłem się do pracy zawalając spory projekt.

  • 4. Data: 2015-11-04 16:44:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Nov 2015 15:43:59 +0100, Czesław
    Wiśniak<k...@w...pl> wrote:
    > Nie zna obsługi alkomatu, tak jak większość policjantów nie zna
    obsługi
    > suszarek :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=kyvUj-x1sVg

    15mln rocznie kontroli trzeźwości?? To wychodzi 41k dziennie, chyba
    niemożliwe.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-11-04 16:50:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 4 Nov 2015 15:43:59 +0100, Czesław

    >15mln rocznie kontroli trzeźwości?? To wychodzi 41k dziennie, chyba
    >niemożliwe.

    8tys patroli po 5 kontroli - umiarkowanie. O ile ich jest 8 tys ...
    chyba nie.
    Z drugiej strony jakos lapia tych 100 tys pijanych kierowcow, wiec i
    kontroli troche trzeba ...

    Byc moze wliczaja akcje z szybkodmuchaczem.

    No chyba kaza chuchac, liczy sie za kontrole, a ustnik schodzi ze
    stanu :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-11-04 17:27:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.11.2015 16:44, Marek wrote:
    > obsługi
    >
    > 15mln rocznie kontroli trzeźwości?? To wychodzi 41k dziennie, chyba
    > niemożliwe.

    Świeczką wychodzi minuta na łba. Powiedzmy, że średnia akcja trzeźwy
    poranek trwa 3h. 160 pomiarów na alkomat - weźmy 150. Jak rano nie
    wyrobią to dodatkowych sobie w ciągu dnia przedmuchają. Niecałe 300
    patroli w skali kraju nie powala. Od siebie dodam, że większy pożytek
    byłby jakby się porozstawiali obok przejść i mandatowali wyprzedzających
    na pasach. Mandatowanie to w sumie bez znaczenia - punkty się liczą.

    Shrek.

  • 7. Data: 2015-11-04 17:36:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Byc moze wliczaja akcje z szybkodmuchaczem.

    Oczywiście.

  • 8. Data: 2015-11-04 18:08:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >poranek trwa 3h. 160 pomiarów na alkomat - weźmy 150. Jak rano nie
    >wyrobią to dodatkowych sobie w ciągu dnia przedmuchają. Niecałe 300

    nie powala, ale ... codziennie taka akcja, 3h ostrego sprawdzania.
    To gdzie dzis w Warszawie tak sprawdzali, a gdzie wczoraj ?

    >Od siebie dodam, że większy pożytek byłby jakby się porozstawiali
    >obok przejść i mandatowali wyprzedzających na pasach. Mandatowanie to
    >w sumie bez znaczenia - punkty się liczą.

    Mysle, ze nawet pouczenie by sporo dalo.

    Ale ... tylko 200 pieszych rocznie ginie na przejsciach :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-11-04 18:30:23
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    No, dzisiaj około 18 gość potrafił mnie wyprzedzić przejeżdżając
    równolegle ze mną przez ten próg:)
    https://goo.gl/maps/LgppeHZP3xn
    Potem cały czas jechał przede mną i równolegle spotkaliśmy się na
    światłach Radiowa/Powstańców

    > Mysle, ze nawet pouczenie by sporo dalo.

    Co by dało? Codziennie widzę takie obrazki, że normalnie nóż się w
    kieszeni otwiera co utwierdza mnie w przekonaniu, że niestety jednak
    mentalnie to jest Azja.

    > Ale ... tylko 200 pieszych rocznie ginie na przejsciach :-)

    Zastanawiam się ilu skończyło w gipsie albo na wózku?

  • 10. Data: 2015-11-04 18:38:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-04 o 15:43, Czesław Wiśniak pisze:
    > Nie zna obsługi alkomatu, tak jak większość policjantów nie zna obsługi
    > suszarek :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=kyvUj-x1sVg
    Facet mi wygląda na cyborga, bo raczej żywy człowiek to nie jest.
    Sposób myślenia ma ściśle zaprogramowany.
    Czyżby już tak technika poszła do przodu?
    Jacek