  • 11. Data: 2019-01-11 20:00:08
    Temat: Re: Eneuel sie doczekal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 15:22:45 +0100, sirapacz napisał(a):
    > robią.
    > co prawda plastikową ale jest mechaniczna zasłonka kamery z suwaczkiem
    > do zamykania i otwierania

    Sprawdzic w podczerwieni, czy plastik nie jest przezroczysty :-)

    Dobra i plastikowa, tylko ... jakos nie widuje.
    Ktore laptopy tak maja ?

    J.

  • 12. Data: 2019-01-11 20:10:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-11 o 20:00, J.F. pisze:

    > Sprawdzic w podczerwieni, czy plastik nie jest przezroczysty :-)
    >
    > Dobra i plastikowa, tylko ... jakos nie widuje.
    > Ktore laptopy tak maja ?
    To są gadżety, które mocuje się samemu.
    https://www.google.pl/search?q=laptop+kamera+zasłona
    &client=opera&tbm=isch&tbs=rimg:CVBd_1UC_16zNMIjjM6H
    fFMslRgOijo_1HUbmqwIv71XNWDmlHATiD8gHrSSC7FMMCYSCW6u
    IsrOIfld9F05xAdvx9TeCoSCczod8UyyVGAEepHwKVhaN6uKhIJ6
    KOj8dRuarAR7C3N5psY7jwqEgki_1vVc1YOaURGS14txykwrdyoS
    CcBOIPyAetJIEYburqE2taqaKhIJLsUwwJhIJboR_1_1YYv6Qzd5
    4qEgm4iys4h-V30RHZOf7vLfpYXCoSCXTnEB2_1H1N4EeMHy3umi
    vpH&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwiCm7TytubfAhWtsKQKHZliAPgQ
    9C96BAgBEBs&biw=1440&bih=830&dpr=1

    Robert

  • 13. Data: 2019-01-12 04:53:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-11, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Producenci jednak oczekują, że im się zaufa.

    Dżejef wydaje się pić do wątpliwych praktyk producentów, co MZ ma swoje
    uzasadnienie patrząc na przypadki takiego Lenovo czy Samsunga, ale jest
    też inny aspekt. Jak coś jest mocno elektronicznie zintegrowane to
    ryzyko, że ktoś znajdzie sposób aby to obeść potencjalnie istnieje. A
    jak to byłby chamski, mechaniczny przełacznik, albo właśnie klapka no to
    jak? Chyba tylko rezonansowo generując wibracje głośniczkami :)

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-01-12 05:01:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-11, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale ma być nowocześnie a nie przaśnie.

    Można zrobić nowocześnie. Przecież ta zasłonka nie musi być na wierzchu,
    a może być tuż przed kamerą ale pod osłoną ekranu. Cienka metalowa
    płytka w kolorze osłony przesuwana dyskretnym przyciskiem/suwagiem od
    góry, bynajmniej nie większym niż ten przełącznik z wyjściowego linka.
    Będzie bezpiecznie, elegancko i jeszcze chronić obiektyw przed
    zabrudzeniem.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-01-15 06:14:42
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl>

    > Ale dlaczego przycisk, umieszczony w dziwnym miejscu, ktory nie
    > wiadomo co robi, a nie zaslonka na kamere ?

    są też takie analogowym suwaczkiem który nauwa na obiektyw nieprzezroczyta
    osłonkę