  • 11. Data: 2011-01-18 10:47:21
    Temat: Re: Epson Stylus Photo R3000
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > A jakie ploteczki o cenie?

    SRP 3099 brutto

  • 12. Data: 2011-01-18 17:25:47
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-01-18 11:47, Czornyj pisze:
    >> A jakie ploteczki o cenie?
    >
    > SRP 3099 brutto

    Ile jeszcze trzeba dołożyć by dobrej jakości czarno-białe powiększenie
    30x20cm kosztowało 12zł brutto sztuka?
    Może źle pytam, ile się da zejść poniżej tych 12zł za sztukę?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 13. Data: 2011-01-18 18:21:43
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Ile jeszcze trzeba dołożyć by dobrej jakości czarno-białe powiększenie
    > 30x20cm kosztowało 12zł brutto sztuka?
    > Może źle pytam, ile się da zejść poniżej tych 12zł za sztukę?

    Najlepsze fineartowe kartony (bezkwasowe, bawełniane i z wszystkimi
    szykanami) kosztują w porywach do 6PLN za A4, dobry, powlekany papier
    foto można już dostać za 2PLN.
    Na 30x20 schodzi ok. 1ml pigmentu K3, czyli nawet w przypadku R2880
    koszt tuszu to w porywach niecałe 5PLN - czyli w sumie koszt
    najbardziej wypasionego A4 nie powinien przekroczyć 10-11PLN

    W 3880 koszt 1ml pigmentu wynosi ok. 2,5PLN - jeśliby zatem Epson
    wycenił tusze do nowej drukary na okolice 65PLN, to byłoby miło i
    koszt 30x20 doskonałej jakości wynosiłby ok.5-8PLN

  • 14. Data: 2011-01-18 20:32:07
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-01-18 19:21, Czornyj pisze:

> [...]
    > wycenił tusze do nowej drukary na okolice 65PLN, to byłoby miło i
    > koszt 30x20 doskonałej jakości wynosiłby ok.5-8PLN

    Podsumowując aby to było opłacalne naprawdę trzeba sporo drukować.
    Na szczęście robię mało zdjęć które które dzielnie stawiają czoła mojej
    krytyce ;), więc problem mnie nie dotyczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 15. Data: 2011-01-19 22:42:10
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-18 19:21, Czornyj pisze:
    > jeśliby zatem Epson
    > wycenił tusze do nowej drukary na okolice 65PLN, to byłoby miło i

    Byłoby miło, ale patrząc po cenach naparstków do 2880, raczej podana
    cena jest mało realna.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 16. Data: 2011-01-20 07:35:36
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > By oby mi o, ale patrz c po cenach naparstk w do 2880, raczej podana
    > cena jest ma o realna.

    Myślę, że jest realna, Epson może chcieć się odgryźć za odnoszące
    spore sukcesy wielkoformatowych iPF serii x300. Na półce semi-pro
    panuje stagnacja - HP wycofał B9180 / B8850, Canon oferuje tylko
    starawą (acz tanią) Pixmę 9500 mkII - P3000 z agresywnie wycenionymi
    tuszykami mógłby więc tutaj być bardzo interesującą propozycją.

  • 17. Data: 2011-01-20 11:40:48
    Od: JarekO <j...@g...com>

    On 20 Sty, 08:35, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

> [...]
    > starawą (acz tanią) Pixmę 9500 mkII - P3000 z agresywnie wycenionymi
    > tuszykami mógłby więc tutaj być bardzo interesującą propozycją.

    A co powiedzie na CIS z permajet.com ?

    i koszt tuszu leci na maxa w dol...

    moj CIS do r1900 wlasnie do mnie jedzie... jak potestuje to dam znac

  • 18. Data: 2011-02-03 22:40:29
    Od: JarekO <j...@g...com>

    no i mam paczke z CIS pod reka ;)

    teraz musze wypluc resztki tuszu z drukarki i przyjedzie wtedy czas na
    CISa :)

    jako gratis dostalem A3 gloss 50szt... wiec nie jest zle ;)