  • 1. Data: 2010-02-27 14:09:53
    Temat: FLASH - problem
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    otwieram stronke na ktorej jest gra we flashu:
    http://www.naprzerwie.pl/naprzerwie/1,89388,7048045,
    Magiczna_dzungla___fajna_gierka_logiczna.html

    i zamiast gry pokazuje sie puste biale pole :(
    sprawdzalem IE[6-8]/Firefox i rozne wersje pluginu i dalej nie dziala z tym
    ze we firefox pokazuje sie logo i przycisk "play" ale gdy go wciskam to
    znowu jest biale pole

    Moze ktos wie co to moze byc?
    antywirus/ochrona www wylaczone, ustawienia przegladarek domyslne

    TIA

  • 2. Data: 2010-03-02 20:06:43
    Temat: Re: FLASH - problem
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

> [...]
    > to znowu jest biale pole
    >
    > Moze ktos wie co to moze byc?
    > antywirus/ochrona www wylaczone, ustawienia przegladarek domyslne

    U mnie widać jakąś animację, która jest linkiem do Facebooka.

  • 3. Data: 2010-03-02 21:15:09
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 02.03.2010 21:06, Marek pisze:

    > U mnie widać jakąś animację, która jest linkiem do Facebooka.

    Przychodzi informatyk do lekarza:
    - Panie doktorze, chyba nie działa mi wątroba.
    - Dziwne, u mnie działa.

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby