  • 1. Data: 2009-02-05 08:44:19
    Temat: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    Witam!
    Chciałbym zaproponować swoje 3 gr dotyczące tematu załączników.
    W roku Pańskim 2005 założyłem ftp dla nas.
    Jest ono cały czas czynne i opłacane przeze mnie.
    Nikt z tego jak widzę -jeszcze nie korzysta.
    W związku z szeroką dyskusją na temat: "dawać załączniki czy nie", uważam,
    że nie możemy robić komuś problemu. Zasady savoir vivre niech obowiązują też
    i u nas. Proszę zauważyć, że nowoczesność nowoczesnością, ale jak mówimy
    dzień dobry kobiecie to jednak wielu ludzi czapkę z głowy ściąga, lub
    chociaż wie jak trzeba i wykonuje taki śmieszny gest ręką :-)
    Było ustalone, że załączników nie dajemy - to nie.
    Dane do ftp:
    ftp://tonet.pl/
    user: alpropme
    hasło: PME2005

    W Internet Explorer wpisujemy:
    ftp://tonet.pl/
    i w menu Plik/Zaloguj jako...
    wpisujemy nazwę użytkownika i hasło.
    Katalogi tworzymy - tak jak to w Windows: prawym klawiszem - Nowy/Folder
    Pliki zapisujemy przeciągając na okno Internet Explorer.

    Bądźcie mili i przetrenujcie, czy działa, tworząc swoje katalogi - najlepiej
    ze swoją nazwą z grupy.
    I je sobie zostawcie. Niech to będzie rodzaj sondy popularności:-)
    Kto chce niech używa!
    Problem w tym jak to zapamiętać i jak kierować "nowych".

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 2. Data: 2009-02-05 09:45:22
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    hmm, tez dodam swoje 3 grosze.
    mysle ze z okazji wkroczenia dumnie w 21 wiek i coraz mniej licznego grona
    modemiarzy i uzytkownikow gprs'ow, mozna troche poluzowac zasady,
    poprzedzajac to oczywiscie paroma megabajtami dyskusji ;)

    aby uchronic uzytkownikow gprs od placenia za sciaganie megabajtowych fotek
    sprzetu w stylu 'jaki to moze byc tranzystor' i fota na 3 mega ;) mysle ze
    posty zawierajace binarki powinny obowiazkowo byc oznaczone
    [binarka(rozmiar)] . 'standard' oznaczen mysle powinien byc
    przedyskutowany, bo zgaduje ze czesc ludzi bedzie chciala filtrowac takie
    wiadomosci i zyczylaby sobie jakichs stabilnych zasad, po zlamaniu ktorych
    mozna bedzie spokojnie wygenerowac pare megabajtow obelg ;)

    poza tym mysle ze fotki skompresowane, rozmiarow do 50kb (schematy, etc), sa
    calkiem ok. i po uprzednim oznaczeniu nikt na takowe nie bedzie narzekal,
    nawet modemiarze.

    co do wiekszych binarek to mysle powinni sie wypowiedziec ludzie ktorzy
    siedza na slabych laczach , jak dla mnie to i 3 mega fotka nie jest
    problemem, ale ja akurat mam komfortowa sytuacje ze nie musze placic za
    internet ;)

    z rzeczy ktorych bym sobie definitywnie nie zyczyl to grafika typu
    sygnaturki, usmieszki, itd.

  • 3. Data: 2009-02-05 09:51:13
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Dane do ftp:
    > ftp://tonet.pl/
    > user: alpropme
    > hasło: PME2005

    nie przeforsujesz pomyslu bo ludzie z natury sa przekorni, a teraz bedziesz
    pewnie mial wiekszy ruch na ftpie przez chomikow generowany ;(

    Rf

  • 4. Data: 2009-02-05 10:58:26
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

    > hmm, tez dodam swoje 3 grosze.
    > mysle ze z okazji wkroczenia dumnie w 21 wiek i coraz mniej licznego grona
    > modemiarzy i uzytkownikow gprs'ow, mozna troche poluzowac zasady,
    [ciach]

    Jako wieczny malkontent pragnę wtrącić że liczba użytkowników gprs'a to
    chyba jednak rośnie. Przynajmniej tak twierdzą ery, plusy i inne orandze.
    Ja sam jeszcze rok temu nie myślałem że będę mógł czytać sobie pme właśnie
    przez gprs'a w parku zdrojowym w Kudowie. Jak powszechnie wiadomo nic tak
    nie pomaga w przyswajaniu szczawianów żelazowo wapniowych (czy jakie tam
    dokładnie są) jak zamyślenie nad przetwornicą pull-up albo lepiej sposobem
    zapisu kodu do pamięci flash.

    Pozdrawim MArek

  • 5. Data: 2009-02-05 13:29:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:gmego6$d7a$1@news.onet.pl...

    > [ciach]
    >
    > Jako wieczny malkontent pragnę wtrącić że liczba użytkowników gprs'a to
    > chyba jednak rośnie.

    (ciap)

    No to i ja (najbardziej napyskowałem poprzednio), grupa (inne grupy też) ma
    pomagać ludziom w sytuacjach awaryjnych, mielismy tu już pytania wprost z
    afrykańskiego buszu.
    W świetle funkcji "pomocowej" jakiekolwiek załączniki uwazam za
    niedopuszczalne.
    Dodatkowo pojawiajaca się plaga nieprawidłowego cytowania pozwala
    przypuszczać, że zezwolenie na załączniki skończy się tragicznie.

    Włodek

  • 6. Data: 2009-02-05 14:04:17
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    > W Internet Explorer wpisujemy:
    > ftp://tonet.pl/

    Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web

    Najbardziej prawdopodobne przyczyny:
    a.. Nie masz połączenia z Internetem.
    b.. Witryna sieci Web napotyka problemy.
    c.. W adresie może być błąd w pisowni.

  • 7. Data: 2009-02-05 14:06:38
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Dus" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web
    >
    > Najbardziej prawdopodobne przyczyny:
    > a.. Nie masz połączenia z Internetem.
    > b.. Witryna sieci Web napotyka problemy.
    > c.. W adresie może być błąd w pisowni.

    Przez total commandera jest ok.
    -
    Dus

  • 8. Data: 2009-02-05 14:22:44
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

> [...]
    > internet ;)
    >
    > z rzeczy ktorych bym sobie definitywnie nie zyczyl to grafika typu

    POPIERAM, proste i klarowne zasady.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2009-02-05 14:28:44
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Dus pisze:
    > Użytkownik "Dus" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przez total commandera jest ok.
    > -
    > Dus

    Ale nie loguj jako anonymous ???.
    wpisz poprawnie ftp://alpropme:P...@t...pl/
    wówczas zadziała !!!
    Ak

  • 10. Data: 2009-02-05 14:49:33
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Dus wrote:
    > Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web
    > Najbardziej prawdopodobne przyczyny:
    > a.. Nie masz połączenia z Internetem.
    > b.. Witryna sieci Web napotyka problemy.
    > c.. W adresie może być błąd w pisowni.

    d.. Jesteś za NATem i nie włączyłeś tryby passive
    e.. 530 User anonymous unknown: ftp://a...@t...pl/

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/