  • 1. Data: 2009-08-31 10:07:17
    Temat: FZS 600 - króćce ssące.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam,
    zbliża mi się nieubłaganie termin wymiany króćców ssących w moim moto
    (FZS 600 - 2001 r.) - podpowiedzcie proszę, gdzie mogę za tym popatrzeć
    (larsson coś ma kłopoty ze stroną - nie działa u mnie poprawnie, u
    Yamahy w WRC zabili mnie ceną 'oryginałów', w motomax24.com znalazłem w
    miarę interesującą cenę, nie jestem tylko pewien co do ich jakości -
    TourMax), żeby nie przepłacić zanadto a przy okazji nie kupić badziewia.
    Rozrzut cenowy zamienników jaki znalazłem to od ok. 350 - 450 PLN w
    zależności od miejsca zakupu.
    Mam prośbe do siedzących w temacie - gdzie zadzwonić/zamówić/ kupić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2009-08-31 15:16:12
    Temat: Re: FZS 600 - króćce ssące.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Klasa: www.slepmotocyklowy.pl

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-08-31 15:41:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Klasa: www.slepmotocyklowy.pl

    K zjadles :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2009-08-31 17:41:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Norbi pisze:

    > K zjadles :)

    Se doklej :)

    www.sklepmotocyklowy.pl

  • 5. Data: 2009-09-02 06:19:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 17:16:12 +0200, Kuczu napisał(a):

    > Klasa: www.slepmotocyklowy.pl

    Dzięki.
    Chyba skorzystam właśnie z ich oferty - wydają się konkretni.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.