  • 1. Data: 2009-08-31 07:11:24
    Temat: Poszukuje motocykla na pierwszy
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Szwagier w koncu dojrzał.
    Od kilku lat mi gadał ze chce czopka na pierwsze moto. A że spokojny i
    ostrozny jest to miał kupic virago 750. Ostatnio przejechał sie TDM 900
    i stwierdzil, ze to mu znacznie bardziej leży a ja chyba nie bedę mu
    tego wybijał z głowy bo da sobie rade. Pytania sa dwa:
    1. czy mamy jakąs zaufaną TDM na zbyciu ?
    2. czy jest ewentualnie inny motocykl w podobnym stylu ktory brac mozna
    pod uwage?
    A jesli odpowiedz na oba pytania bedzie negatywna to czy TDM 900 ma
    jakies szczegolne słabe punkty na ktore nalezy patrzec przy kupnie?
    Budzet mam 10-15 tys, na ciuchy jest osobny.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2009-08-31 08:05:14
    Temat: Re: Poszukuje motocykla na pierwszy
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arni pisze:
    > 1. czy mamy jakąs zaufaną TDM na zbyciu ?

    Mamy pewną TDM850 (ostatnia wersja). Jak coś - wal na priv.

    pozdr
    DP

  • 3. Data: 2009-08-31 09:20:36
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Don Pedro pisze:

    > Mamy pewną TDM850 (ostatnia wersja). Jak coś - wal na priv.

    pytanie do ogółu: czym sie rózni ostatni wypust 850 od 900 ?

  • 4. Data: 2009-08-31 10:08:26
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Arni wrote:

    > pytanie do ogółu: czym sie rózni ostatni wypust 850 od 900 ?

    To w zasadzie juz inne motocykle. Silnik na wtrysku, inne zawieszenie, w
    sumie wiecej roznic niz wspolnych cech, choc pozornie podobne. Cos jak
    bandit 1200 a 1250.
    K.14.

  • 5. Data: 2009-09-01 12:25:47
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Dobry!

    Arni napisał:
    > pytanie do ogółu: czym sie rózni ostatni wypust 850 od 900 ?

    Tak jak Kocyk pisał, to są inne motocykle!
    Osobiście baaaaardzo miło wspominam 850-tke i zastanawiam sie po jakiego
    zminiłem na 900-tke!
    Wszelkie info znajdziesz na www.tdm.pl
    Pozdro
    Lukas