  • 1. Data: 2013-03-09 12:19:51
    Temat: Farba satynowa lub perłowa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Spotkał się ktoś z Was z lakierem w spraju - półprzezroczystym,
    białawym, perłowym itp? Przejrzałem allegro, kilka innych stron i nie
    znalazłem.
    Mam felgi, z których jedna na niewielkim obszarze porysowała się. Felgi
    są czarno-srebrne i porysował się element srebrny, tj, lakier zdarł się
    do aluminium, więc żeby zabezpieczyć przed korozją . Zmatowiłem lakier
    dookoła, wyrównałem, polakierowałem bezbarwnym, ale widać znaczną
    różnicę - oryginalny lakier jest taki lekko mleczny, półprzezroczysty,
    podmalowałem bezbarwnym i teraz razi różnica. W lokalnym sklepie z
    farbami rozkładają ręce (poszukam jeszcze w innych), ale może ktoś z Was
    podpowie?

    --
    Yogi(n)