  • 1. Data: 2009-09-20 21:32:19
    Temat: Fitry ferrytowe (na kabel)
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Czy te gówienka zakładane na kabel to się nazywają filtry ferrytowe? Bo
    jak pytam o nie w sklepach, to sprzedawcy nie wiedzą o co chodzi.

  • 2. Data: 2009-09-20 23:40:54
    Temat: Re: Fitry ferrytowe (na kabel)
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Czy te gówienka zakładane na kabel to się nazywają filtry ferrytowe? Bo
    > jak pytam o nie w sklepach, to sprzedawcy nie wiedzą o co chodzi.

    Bo sprzedawcy handlują tym, o co się pyta co drugi klient - a nie co
    tysięczny. Sprawdź oferty sklepów internetowych, wybór jest duży. Nawet
    w ELFIE trochę tego mają - kategoria: Komponenty pasywne / Rdzenie /
    Koraliki/bloki/pręty. To, czego szukasz, nazywa się "Rdzenie ferrytowe
    do kabli okragłych" i "Rdzenie ferrytowe do tłumienia zakłóceń w. cz.".
    Może w sklepie za rogiem też zrozumieją...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-09-21 06:50:24
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Czy te gówienka zakładane na kabel to się nazywają filtry ferrytowe? Bo
    > jak pytam o nie w sklepach, to sprzedawcy nie wiedzą o co chodzi.

    Popatrz np. w TME

    http://www.tme.eu/katalog/ferryty-emiemc/d136d55079a
    0b7b9b62fd2ca1bdd1c2c.html
    --