  • 1. Data: 2023-06-01 10:13:29
    Temat: Folie na ekranie
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie zrobiłem badania porównawczego niestety (np. zaklejając folią pół ekranu), ale
    mam subiektywne wrażenie, że po naklejeniu na
    Galaxy Tab folii ("szkła" JeTech 9H) obraz przyciemniał i poszarzał, odblaski się
    zwiększyły a kąty widzenia drastycznie spadły,
    czułość ekranu na dotyk również. No serio prawie krowy mleka nie dają ;-)
    Jakie są wasze doświadczenia?
    "Szkło" (to naprawdę szkło?) za 38 zł (dwie szybki w opakowaniu), a czy np. Spigen za
    98 zł byłby o dwie klasy lepszy?

  • 2. Data: 2023-06-01 15:26:22
    Temat: Re: Folie na ekranie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2023 10:13:29 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Jakie są wasze doświadczenia?
    > "Szkło" (to naprawdę szkło?) za 38 zł (dwie szybki w opakowaniu), a czy np. Spigen

    Ja używam u siebie w rodzinie od kilku już lat Dome Glass
    https://www.whitestonedome.com/
    i nie ma żadnych problemów.

    Trzeba tylko zachować czystość podczas nakładania.
    Dzięki temu, że jest płyn pomiędzy szkiełkiem a oryginalnym ekranem, to w
    niektórych przypadkach (jakaś Motorolka) obraz był lepszy, niż bez szkła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-06-01 18:08:29
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2023 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jakie są wasze doświadczenia?

    Nakleiłem folię ~w październiku ubr. -- już zsuwa się z ekranu...
    Jeśli pod folią są paprochy -- widzę je, ale poza tym folia jest
    niemal zupełnie przeźro_czysta, tak że jej niemal nie widzę.

    Tę (być może każdą) folię można odkleić i oczyścić z paprochów -- po
    czym ponownie przykleić, ale od niedawna ta folia przesuwa się po
    ekranie, rozciąga, odkleja na końcach, łapie paprochy... Chlip, chlip...

    To jakiś samoregenerujący się żel -- parę pln za 2 czy 3 sztuki.
    Drobne rysy samoczynnie znikają -- żel ogólnie jest gładki.

    Chyba zaraz [może za dwa czy trzy?] przykleję kolejny...

    Szkło zapewne trudniej (niż folię) przykleić, tak by nie załapało
    paprochów. Zapewne też trudniej oczyścić, gdy łapnie paprochy...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'