  • 1. Data: 2023-06-01 11:08:24
    Temat: ogladanie filmów w smartfonie - nie jest mozliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    portal alterkino.net i przykładowy film:
    https://alterkino.net/alterglobalizacja/requiem-dla-
    amerykanskiego-snu/

    w przegladarkach laptopowych filmy na tym portalu oglada się bez problemu,
    ale jest problem z ich obejrzeniem w smartfonie (durny sposob ogladania, ale
    czasami tylko smartfon jest pod reką) - otóż w ogole nie można ich
    obejrzeć, w żadnej przeglądarce mobilnej, zawsze dostaję komunikat: "the
    media could not be loaded, [.........], the format is not supported".
    O ile w systemie desktopowym jasne jest, jak się dobrać do problemu, tak w
    przypadku mobilnym - nie wiem.

    jakis pomysl na rozwiazanie problemu?

  • 2. Data: 2023-06-01 14:50:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.06.2023 o 11:08, 1634Racine pisze:

    > jakis pomysl na rozwiazanie problemu?

    U mnie czasem pomagał Firefox i przełączenie wersji na komputer.
    https://support.mozilla.org/pl/kb/tryb-stacjonarny-s
    tron-w-firefoksie-dla-androida

  • 3. Data: 2023-06-01 15:05:42
    Temat: Re: Re:ogladanie filmów w srałoFUnie - nie jest mozliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    puFFpuFF w news:u5a15i$4mab$1@paganini.bofh.team
    > a dokładnie:
    > [The media could not be loaded, either because]
    > -> the *server* or *network* *failed* <-
    > [or because the format is not supported.]
    > Sługus (jevv: server) do dupy, tzn. programista i
    > administrator.

    takie mam podejrzenie.

    > Pisz na: i...@a...net

    cos tam skrobnalem do nich, cisza.

  • 4. Data: 2023-06-01 15:05:46
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    puFFpuFF w news:u5a3id$4umq$1@paganini.bofh.team
    > i tu...
    > https://tinyurl.com/fotograf-wojny
    > możesz sprawdzić czy daje się obejrzeć.

    oczywiscie, ze dziala, why not.

  • 5. Data: 2023-06-01 15:05:49
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    puFFpuFF w news:u5a25e$4qaf$1@paganini.bofh.team
    > Eksperymentalne wywołałem stronę:
    > alterkino.net/wojna_imperializm/fotograf-wojny/
    > i ,,recznie załadowałem" film fotograf-wojny.mp4
    > 0.91GB i bez problemu można go odtworzyć
    > (lokalnie przeglądarką wideo).
    > format MP4 odtworzy najstarszy systemowo
    > srałoFUn

    jak pisalem: problemu z ogladaniem w laptopie, w natywnym playerze portalu -
    nie mam. Tak samo z download filmow na dysk (nadal w laptopie), jest
    banalne.
    problem jest z ogladaniem w tel., najprosciej = w natywnym playerze
    portalu - nie dziala.
    (btw: download w tel. filmu mnie nie interesuje. A nawet gdybym chcial - a
    nie chce - nie widze *prostej* *mozliwosci* , na pstryk. A innej niz
    prosta... nie widze, na pierwszy rzut oka)

  • 6. Data: 2023-06-01 15:18:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    nadir w news:u5a440$50v$1$nadir@news.chmurka.net
    > U mnie czasem pomagał Firefox i przełączenie wersji na komputer.
    > https://support.mozilla.org/pl/kb/tryb-stacjonarny-s
    tron-w-firefoksie-dla-
    > androida

    sprawdzalem to i w samsung internet,i w chrome, i w ff - owszem, w dwoch
    ostatnich na ulamek sekundy pokazuje sie kursor "play", i na tym koniec,
    powrot do info, ze nie zagra.

  • 7. Data: 2023-06-01 18:16:42
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2023 o 11:08, 1634Racine pisze:

    > https://alterkino.net/alterglobalizacja/requiem-dla-
    amerykanskiego-snu/

    > w przegladarkach laptopowych filmy na tym portalu oglada się bez problemu,

    U mnie w Operze na laptopie:
    The media could not be loaded, either because the server or network
    failed or because the format is not supported.

    Smartfon wyświetla/renderuje niemal ;) bezproblemowo w okienku albo na
    pełnym ekranie... Niemal ;) bezproblemowo -- film zacina się, tak jakby
    net była zbyt wolny lub smartfon...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 8. Data: 2023-06-01 19:18:53
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:u5ag71$ern$1$Eneuel@news.chmurka.net
    amerykanskiego-snu/
    > U mnie w Operze na laptopie:
    > The media could not be loaded, either because the server or network
    > failed or because the format is not supported.

    ktos mi cos w tym kierunku podpowiedzial i stad:
    moze w systemie laptopowym nie masz/nie doinstalowales niezbednych
    wtyczek...; alterkino podaje pliki mkv, mp4, cos do ich grania w
    przegladarce jest niezbedne, jednak.
    (i moze tu pies pogrzebany w moim przypadku, tzn w sprawie tel. -> w tel
    niczego do systemu nie mam doinstalowanego, co by bylo niezbedna wtyczka dla
    tej, czy innej przegladarki, dlatego video nie odpala sie w natywnym
    playerze, moze o to chodzi...)

    > Smartfon wyświetla/renderuje niemal ;) bezproblemowo w okienku albo na
    > pełnym ekranie

    a zapewne niczego nie doinstal. w androidzie (?), co by bylo wtyczka... I
    tak, to co wyzej napisalem staje sie byc moze srednio sensowne.

    a jakaz to przegladarka bez wiekszych problemow ogladasz te filmy, jesli
    mozna zapytac?

  • 9. Data: 2023-06-01 19:29:42
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Brak kodeka?

    -----

  • 10. Data: 2023-06-01 21:27:05
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 1.06.2023 o 11:08, 1634Racine pisze:
    > jakis pomysl na rozwiazanie problemu?

    VLC ?