  • 1. Data: 2009-07-05 12:51:23
    Temat: [Formularze] - problem z submit
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Witam

    Przykładowo:

    <form action="post">
    <input type="text" name="test"/>

    <input type="submit" value="zapisz"/>
    <input type="image" src="obrazek.jpg"/>
    </form>

    chciałbym osiagnac taki efekt, że jak nacisnę zapisz to formularz sie
    wysle standardowo, ale jesli nacisnę obrazek to powinien zapytac "czy
    napewno chce wyslac formularz"?.

    onsubmit="return confirm('Czy napewno wyslac dane?')"

    działa, zel obojetne który rzyciesk nie nacisnę, a chciałbym żeby
    pytanie bło mtylko na jednym, tym obrazkowym. Jak to ugryźć tak aby
    przyciski znajdowaly sie w obrębie jednego formularza?

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 2. Data: 2009-07-05 12:52:21
    Temat: Re: [Formularze] - problem z submit
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    przepraszam za błedy... ;)

  • 3. Data: 2009-07-05 14:11:31
    Od: olo <o...@n...com>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:
    > Witam
    >
    > Przykładowo:
    >
    > <form action="post">

    jestes pewien, ze tak to ma byc?

    > <input type="text" name="test"/>
    >
    > <input type="submit" value="zapisz"/>
    > <input type="image" src="obrazek.jpg"/>
    > </form>

    <input type="image" [...] onclick="return confirm('czy aby na pewno?')"/>

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 4. Data: 2009-07-05 14:51:09
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    olo pisze:

    > jestes pewien, ze tak to ma byc?

    ano nie tak... ;) za szybko pisalem.

    > <input type="image" [...] onclick="return confirm('czy aby na pewno?')"/>

    ale tak tez nie działa, pytanie jest, ale obojetne jaka odpowiedz, to
    formularz sie wysyła...

  • 5. Data: 2009-07-05 14:52:35
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:

    > ale tak tez nie działa, pytanie jest, ale obojetne jaka odpowiedz, to
    > formularz sie wysyła...

    Czy da sie może w jakiś sposób zmienic javascriptem zawartość onsubmit ?

  • 6. Data: 2009-07-05 15:16:27
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > ale tak tez nie działa, pytanie jest, ale obojetne jaka odpowiedz, to
    > formularz sie wysyła...

    działa, sprawdź jeszcze raz a jak sie nie uda podaj jaka przeglądarka, jak
    wygląda reszta skryptów itp.

    > Czy da sie może w jakiś sposób zmienic javascriptem zawartość onsubmit ?

    da się ale nie trzeba ;)
    http://www.quirksmode.org/js/introevents.html

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 7. Data: 2009-07-08 08:46:15
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Sprawdź czy masz zdefiniowany typdokumentu w pierszej linii. Powinno
    działać.

    > Czy da sie może w jakiś sposób zmienic javascriptem zawartość onsubmit ?

    Tak zrobiłem dawno temu w sekcji redakcyjnej CMS i teraz wszędzie to
    poprawiam. Niedawno ten wątek był tu poruszany. Nie powtarzaj moich błędów
    :-)