  • 1. Data: 2011-01-03 19:35:11
    Temat: Fotograf na ślub - prośba o ocenę
    Od: " Klarkson" <m...@g...pl>

    Cześć,

    proszę o dwa słowa z Waszej strony na temat poziomu profesjonalizmu
    poniższego fotografa:

    http://www.kamilpawlik.com/index.html

    Szukam na własne wesele i nie chcialbym się naciąć na fotografa z przypadku.
    Co prawda budżet też mam ograniczony więc nie na wszystkich mnie stać.
    Może znacie kogoś z okolic Częstochowy wartego zainteresowania ?

    Fotografuję amatorsko więc podstawowe błędy potrafię wyłapać.
    Dzieki za pare słów.

    Klarkson.

  • 2. Data: 2011-01-03 20:14:52
    Temat: Re: Fotograf na ślub - prośba o ocenę
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jeżeli podobają Ci się fotografie to chyba sprawa jasna.
    Jeżeli "mają błędy" - to chyba też.

    Chyba, że szukasz kogoś na grupie, kto podejmie decyzję za Ciebie (po
    ślubie będzie to żona :-))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2011-01-03 20:18:31
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 20:35, Klarkson pisze:

    > Dzieki za pare słów.

    Jeżeli ma Ci to pomóc, to mi się podobają te zdjęcia.
    Lubię takie reportażowe kadry.

    pozdrawiam!
    Keyser Soze

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl

  • 4. Data: 2011-01-03 20:20:36
    Od: Les <s...@p...fm>

    Zapomniałem dodać, że fajne kadry - ciekawe pomysły których nie
    widziałem u innych.

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2011-01-03 20:36:43
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 19:35:11 +0000 (UTC), Klarkson napisał(a):

    > Fotografuję amatorsko więc podstawowe błędy potrafię wyłapać.
    > Dzieki za pare słów.

    Nie fotografuję ślubów, najczęściej makro i koncerty. Ale moim zdaniem jest
    OK. Ciekawe kadry, są emocje, nawet te niby HDR też mają swój klimat. Ale
    to oczywiście tylko moje zdanie :).

    --
    Krasnal...

  • 6. Data: 2011-01-04 08:36:01
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 3 Sty, 20:35, " Klarkson" <m...@g...pl> wrote:
    > Cze ,
    >
    > prosz o dwa s owa z Waszej strony na temat poziomu profesjonalizmu
    > poni szego fotografa:
    >
    > http://www.kamilpawlik.com/index.html
    >
    > Szukam na w asne wesele i nie chcialbym si naci na fotografa z przypadku.
    > Co prawda bud et te mam ograniczony wi c nie na wszystkich mnie sta .
    > Mo e znacie kogo z okolic Cz stochowy wartego zainteresowania ?
    >
    > Fotografuj amatorsko wi c podstawowe b dy potrafi wy apa .
> [...]

    Całkiem przyzwoicie, choć czasami zastosowanie hdeera powoduje, że
    uwaga przesuwana jest z głównego elementu (pary młodych) na jakieś
    nieistotne duperele typu wystrój wnętrz ...

    I jeszcze jedno, przykładowa galeria składa się z pojedynczych fotek
    wielu sesji, poproś o dwie, trzy przykładowe sesje pojedynczych par,
    bo przecież takie właśnie dzieło powstanie z Twojej uroczystości.

  • 7. Data: 2011-01-04 11:53:45
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

> [...]
    > Może znacie kogoś z okolic Częstochowy wartego zainteresowania ?
    >
    > Fotografuję amatorsko więc podstawowe błędy potrafię wyłapać.

    To grupa cyfrowa więc pewnie sporo osób będzie zaskoczonych że sporo zdejęć
    tego pana jest robiona analogiem. Napweno 1 i 3 w galerii to z analoga
    nastepne kolorowe to też klisza.

    Bo ponoć się da bez cyfrowego body :)

    P.S.

    Cyfrą tez robi.

    Lukasz

  • 8. Data: 2011-01-04 13:22:35
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 1/4/11 12:53 PM, Łukasz K. pisze:

    Hej

    > To grupa cyfrowa więc pewnie sporo osób będzie zaskoczonych że sporo
    > zdejęć tego pana jest robiona analogiem. Napweno 1 i 3 w galerii to z
    > analoga nastepne kolorowe to też klisza.

    Wiesz to od autora czy zgadujesz?
    Jakoś nie widzę nic takiego czego by cyfra nie dała rady.
    Wręcz przeciwnie, np. zdjęcie nr 3 które wskazałeś jako przykład na moje
    oko wymaga parametrów przy jakich analog raczej wymięka.
    Żeby tego typu ujęcie zrobić ostre to przynajmniej 1/60s - 1/80s, a i
    tak nie byłoby łatwo. W takim ciemnym kościółku obstawiam że to ISO3200
    przy f2.8 i 1/80s albo nawet f4 i ISO6400. Jakiś film kolorowy daje radę
    na takiej czułości?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2011-01-04 14:46:42
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie byłoby łatwo. W takim ciemnym kościółku obstawiam że to ISO3200 przy
    > f2.8 i 1/80s albo nawet f4 i ISO6400. Jakiś film kolorowy daje radę na

    Wiem od autora.

    Nawet pisal jakie filmy - pozwole sobie zacytować "tak, użyłem Kodaka Pro
    100, Fuji Press 800 oraz Neopana 400.".

    A caly wątek na canon-board.info
    http://canon-board.info/showthread.php?t=68001

    Co do twoich parametrow - zawsze mozna wykorzystać lampę - umiejętnie - tak
    aby nie bylo widać jej na zdjęciach - doświetli i wypelni kadr światlem tam
    gdzie go brakuje.

    Lukasz

  • 10. Data: 2011-01-04 23:34:59
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 1/4/11 3:46 PM, Łukasz K. pisze:

    Hej

> [...]
    >
    > Co do twoich parametrow - zawsze mozna wykorzystać lampę - umiejętnie -
    > tak aby nie bylo widać jej na zdjęciach - doświetli i wypelni kadr

    Autor pisze że przy tym zdjęciu zastosował film o czułości 100, sorrry
    ale ja tego nie kupuję :)
    Ja wiem że jakieś forsowanie i inne sztuczki analogowe ale dalej nie wierzę
    Jaką lampą spowodujesz że żarówki na żyrandolach przy w/w zdjęciu będą
    świecić jak latarnie? Nie znam takiej :)
    Przy ISO 100 i czasie naświetlania jaki był w tej sytuacji potrzebny
    lampą trzeba walnąć tak, że wszystkie światła w kościele "zgasną".
    Na moje oko takie efekty daje bardzo wysoka czułość matrycy lub długi
    czas naświetlania na który w tym przypadku nie ma szans.

    Nie neguję analoga bo do pewnych zastosowań przewyższa cyfrę ale w
    zdjęcie nr3 z analoga nie wierzę.

    To co napisałem nie zmienia również faktu że wiele zdjęć z galerii mi
    się podoba niezależnie od techniki wykonania :)
    --
    Pozdro
    Kryhu