  • 1. Data: 2009-02-11 10:45:02
    Temat: [Fun] Jak motocyklisci odczytuja znaki drogowe
    Od: marider <m...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-02-11 15:12:33
    Temat: Re: [Fun] Jak motocyklisci odczytuja znaki drogowe
    Od: "Watson" <p...@g...com>

  • 3. Data: 2009-02-12 13:52:14
    Temat: Re: Jak motocyklisci odczytuja znaki drogowe
    Od: Texen <f...@...dk>

    --
    texen
    fzs600, w-wa

  • 4. Data: 2009-02-12 16:38:22
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik "Texen" napisal :
    > o co chodzi z tym "there is no spoon"?

    Mnie sie wydaje, ze o to, ze koniec lyzeczki czyli lychy czyli koniec
    napinania linki gazu na maksa.
    Ale nie jestem pewien, tylko mi sie wydaje.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 5. Data: 2009-02-12 19:10:02
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Mnie sie wydaje, ze o to, ze koniec lyzeczki czyli lychy czyli koniec
    > napinania linki gazu na maksa.
    > Ale nie jestem pewien, tylko mi sie wydaje.

    eee, to Ty chyba w innym Matrix-ie egzystujesz... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-02-12 22:10:13
    Od: t...@g...com

    On 12 Lut, 20:10, "(pj)" <p...@w...pl> wrote:
> [...]

    buhahah

    > eee, to Ty chyba w innym Matrix-ie egzystujesz... ;-)

    ale Ty tez ;) chyba
    bo ta stronka to juz stara sprawa

  • 7. Data: 2009-02-13 00:11:28
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik napisal :
    > ale Ty tez ;) chyba
    > bo ta stronka to juz stara sprawa

    Stara, wiadomo. Ale jak Wy to rozumiecie ? Jakies lepsze pomysly ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

    P.S. Trza jakiegos parcha chyba kupic, sie bedzie lepiej odbieranym,
    zazdrosniki ;) ;) ;)

    UWAGA !!!!!! Zart to byl !!!!!!!!

  • 8. Data: 2009-02-13 00:33:23
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik "(pj)" napisal:
    > eee, to Ty chyba w innym Matrix-ie egzystujesz... ;-)

    No to napisz jak Ty to interpetujesz, co sie bedziesz szczypal.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 9. Data: 2009-02-13 07:57:22
    Od: Kwaq <k...@u...creepingj.org>

    Texen napisał(a):

    > o co chodzi z tym "there is no spoon"?

    Jak w Matrixie. Nie mozna wygiac lyzki, bo lyzki nie ma.
    A u nas autostrada nie moze sie konczyc, bo autostrad nie ma ;)

    Kwaq
    XJ 600N '99

  • 10. Data: 2009-02-13 09:53:29
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > No to napisz jak Ty to interpetujesz, co sie bedziesz szczypal.

    Łopatologicznie?

    Proszszsz...

    Znaną kwestię "there is no spoon" z filmu "Matrix" porównałbym do innej
    znanej z kina polskiego kwestii: "Londyn?! Nie ma takiego miasta:
    Londyn! Jest Lądek Zdrój". Ponieważ tak został zabawnie opisany znak
    "koniec autostrady" - można przypuszczać, że interpretacja brzmi
    następująco: "nie ma czegoś takiego jak koniec autostrady", tym bardziej
    że poprzedni opis mówi: "nie ma czegoś takiego jak autostrady (w ogóle)"

    Łapiesz...?

    Zaniemaco.

    --

    pozdr