  • 1. Data: 2009-02-11 11:53:48
    Temat: Re: Na co zwrocic uwage przy zakupie Suzi VX800 ?
    Od: piotrek suzuki vx <klkj@_NOSPAM_op.pl>

    sapernapisal

    > Witam mam pytanko do jezdzacych aktualnie badz kiedys na Suzuki VX800.
    > Na co zwrocic uwage przy zakupie ? Gdzie przyslowiowo zagladnac zeby
    > sie nie naciac.

    Witam tak sie sklada ze mam vx 800
    jest to 90 rok zdaje sie po niewielkich przejsciach lecz ciagle w
    doskonalej kondycji motor ma na liczniku 72 tys km
    wymienie minusy i co jest nie tak w moim motorku
    zawieszenie z tyłu dobija-do jazdy w pojedynke jest ok
    zawieszenie jest ogólnie miekkie lecz komfortowe
    u mnie nie działa zamykanie kranika- nie wiem co jest zadna pozycja nie
    łapie wiec nie kozystam z niego
    po kilku dniach np 7 trzeba chwilke krecic rozrusznikiem
    po 2-4 odpala bez problemu ładnie na 2 cyl
    z 2-tylniego cylindra z tłumika wudobywa sie niebiesko biały dymek lekki
    i przy rozgrzaniu silnika zanika
    bierze 0,6 oleju na 1 tys km wiec sporo i watro czesto kontrolowac stan
    jednak jjest spory zapas miedzy min a max
    i to bylo by na tyle minusów
    czas na plusy
    jeszcze spalanie max do 6,5 litra nigdy wiecej potrafi zejsc do 5 przy
    normalnej
    oswietlenie w nocy wystarczajace
    prosty serwis we wlasnym zakresie mozna łatwo zmienic olej klocki i nic
    wiecej
    nie kupujesz łancucha ani zebatek
    motor ciagnie do 180 jak strzała max jedzie 200
    super dzwiek
    tani w zakupie ja dalem 4,750pln
    nie psuje sie nic z drobiazgów i wogóle
    dobre ładowanie
    oryginalny zestaw kufrów krauser
    grzane manetki warto dokupic
    motor ciagnie od niskich obr
    na wyskich radzi sobie swietnie
    nie ma potrzeby duzo mieszac biegami
    lecz jest ciezki
    jest to mój pierwszy motocykl 1rok mam prawo jazdy i radze sobie z nim
    doskonale mam juz za sobą 3tys km od zeszłego roku
    jezdze sobie i nie mazekam
    motor dla ludzi z harakterem
    warty kasy... 500 sie chowaja... wtej cenie nie ma rywali naprawde
    mozna trafic na zadbanego
    polecam

  • 2. Data: 2009-02-11 18:32:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Wszystko sie zgadza Piotrze, ale:

    piotrek suzuki vx napisał(a):
    > Witam tak sie sklada ze mam vx 800
    [...]
    > z 2-tylniego cylindra z tłumika wudobywa sie niebiesko biały dymek lekki
    > i przy rozgrzaniu silnika zanika
    > bierze 0,6 oleju na 1 tys km wiec sporo

    Czyli to wlasnie ten tylny cylinder glownie odpowiada za nadmierny
    apetyt na olej.

    > jest to mój pierwszy motocykl 1rok mam prawo jazdy i radze sobie z nim
    > doskonale mam juz za sobą 3tys km od zeszłego roku

    Ojoj... 3 tysie, to bardzo, bardzo malo - strzez sie okolic 5...7 tysi.
    Skoro juz teraz uwazasz, ze radzisz sobie z tym (pierwszym) sprzetem
    doskonale, to strach sie bac, co bedzie dalej.

    > jezdze sobie i nie narzekam
    > motor dla ludzi z charakterem warty kasy... 500 sie chowaja...

    To nie tak do konca. Nie myl klas - piecsetki sa idealne na dobry
    poczatek czasem okazuja sie byc swietnym sprzetem docelowym (w sensie
    swiadomego wyboru). VX odwrotnie - nie jest najlepszym sprzetem na
    poczatek, choc moze sie zdarzyc, ze idealnym dla kogos swiadomego i z
    kompatybilnym charakterem ;)

    > w tej cenie nie ma rywali

    Sa, sa... I to bardzo duzo :)
    Ciekaw jestem, kiedy planujesz zmieniac VXa i na jaki model? :)

  • 3. Data: 2009-02-11 20:33:11
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "piotrek suzuki vx" <klkj@_NOSPAM_op.pl> napisał

    > jest to mój pierwszy motocykl 1rok mam prawo jazdy i radze sobie z nim
    > doskonale mam juz za sobą 3tys km od zeszłego roku

    Strzez sie! Jestes na prostej drodze do zrobienia sobie krzywdy.
    3 tys km to jest nic.

    I tak wypelnilem dzienny limit dobrych uczynkow :]

    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-02-13 11:02:30
    Od: piotrek suzuki vx <klkj@_NOSPAM_op.pl>

    Hineknapisal

> [...]
    > 3 tys km to jest nic.

    > I tak wypelnilem dzienny limit dobrych uczynkow :]

    Dzieki za dobre rady ale o mnie sie nie martw... jezdze od dzieciaka
    motorkami
    od 16 mam prawko na T , od zeszłego A,B nie jezdze z nudów bo duzo
    pracuje...

    pisze tu ludziom jak mi sie jezdzi... to wszystko

    jezdze z uwagą nie stwazam niebezpieczenstwa

    nie bede tu nikogo pouczał ale pilnujcie swojego nosa :)
    nigdy nie znasz dnia ani godziny...pamietaj

    pozdrawiam motocyklistów
    (błekitne suzuki VX800 jezdzi po zuławach)

  • 5. Data: 2009-02-14 17:57:59
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > od 16 mam prawko na T , od zeszłego A,B nie jezdze z nudów bo
    > duzo pracuje...

    Dobre, dobre :) To masz kupe doświadczenia chłopie... ROTFL. A
    szczerze to trochę dystansu do własnych umiejętności i
    doświadczenia na drodze życzę.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-02-14 20:40:06
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "piotrek suzuki vx" <klkj@_NOSPAM_op.pl> napisał
    > pisze tu ludziom jak mi sie jezdzi... to wszystko

    Puknij się człowieku parę razy w glowe.
    Odpowiedziales na posta sprzed kilku lat.
    Reszte pomine milczeniem.
    Zalosne..

    --
    Hinek