  • 1. Data: 2012-09-08 12:10:58
    Temat: GBajty z DVB-T - nagrywanie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ile GB wolnej przestrzeni (na dysku/pendrive) potrzeba aby nagrac
    (zrzucic strumien) z DVB-T

    1. dla SDTV
    2. dla HDTV

    Czy wszystkie pendrive'y nadazaja zapisywac strumien dla SD i HD ?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-08 12:33:33
    Temat: Re: GBajty z DVB-T - nagrywanie
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-08 12:10, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > 1. dla SDTV
    > 2. dla HDTV
    >
    > Czy wszystkie pendrive'y nadazaja zapisywac strumien dla SD i HD ?

    Co rozumiesz po przez określenie "strumień"? 1,5 godzinny film zajmuje
    około 2 GB, oczywiście w SD. W HD jeszcze nie nagrywałem.

    W SD nadążają.

  • 3. Data: 2012-09-08 13:17:42
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 08 Sep 2012 12:33:33 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:

    >Co rozumiesz po przez określenie "strumień"? 1,5 godzinny film zajmuje
    >około 2 GB, oczywiście w SD. W HD jeszcze nie nagrywałem.
    >
    >W SD nadążają.

    strumien, bo w typowych tunerat naziemnych/satelitarnych - tuner
    zrzuca strumien - czyli to co lecialo z muxa/transpondera. Ot co.

    Poza tym pliki .ts

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-09-08 15:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Czesc,
    >
    > ile GB wolnej przestrzeni (na dysku/pendrive) potrzeba aby nagrac
    > (zrzucic strumien) z DVB-T
    >
    > 1. dla SDTV

    Mówimy o mpeg-4 nadawnym w Polsce?
    No to pewnie z 1-2 GB/h

    > 2. dla HDTV

    Ok 3-4 GB/h

    > Czy wszystkie pendrive'y nadazaja zapisywac strumien dla SD i HD ?

    Nie.
    USB 1.1 sie mi haczy w tv.

  • 5. Data: 2012-09-08 15:40:01
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-08 13:17, a...@p...pl pisze:

    > strumien, bo w typowych tunerat naziemnych/satelitarnych - tuner
    > zrzuca strumien - czyli to co lecialo z muxa/transpondera. Ot co.
    >
    > Poza tym pliki .ts

    No tak, pojęcie strumień z grubsza jest mi znane, wątpliwości nabrałem
    gdy zapytałeś o rozmiar nagranego pliku nie podając czasu w jakim ma
    nastąpić to nagrywanie.

  • 6. Data: 2012-09-08 17:58:59
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > strumien, bo w typowych tunerat naziemnych/satelitarnych - tuner
    > zrzuca strumien - czyli to co lecialo z muxa/transpondera. Ot co.

> [...]

    zamień w nazwie pliku .ts na .avi to będzie plik avi.

    t-1

  • 7. Data: 2012-09-08 18:58:55
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-09-08 17:58, t-1 napisal (a):

    > zamień w nazwie pliku .ts na .avi to będzie plik avi.

    naklej na forda logo subaru. to będziesz miał subaru.
    proste

  • 8. Data: 2012-09-10 09:56:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Zmienny bitrate ale srednio wychodzi to tak: Jedynka w HD 700-900KB/s kazdy
    z pozostalych programów okolo 1/3 tego co jedynka.

    Marek

  • 9. Data: 2012-09-10 18:18:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisal w wiadomosci grup
    .pl...
    > Zmienny bitrate ale srednio wychodzi to tak: Jedynka w HD 700-900KB/s
    > kazdy z pozostalych programów okolo 1/3 tego co jedynka.

    Nieprawda, dwójka HD podobnie jak jedynka.

  • 10. Data: 2012-09-10 23:31:02
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisal w wiadomosci grup
    .pl...

    > Nieprawda, dwójka HD podobnie jak jedynka.

    Nieprawda, gdyz u mnie nie ma jeszcze dwójki w HD.

    Marek