  • 1. Data: 2011-06-27 09:09:01
    Temat: GSX 600F '97 pytanko lamera
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Mam prośbę, nurtują mnie dwie rzeczy w moim moto a jeśli idzie o sprawy
    techniczne jestem jak dziewczyna i to blondynka.

    1. Zimny silnik, po odpaleniu motor do chwili aż się nie nagrzeje ciągnie
    na pierwszym biegu po wciśnięciu sprzęgła.

    2. Pierońskie problemy z wbiciem luzu, na zimnym silniku prawie nie
    wykonalne na ciepłym musze się wykazywać zegarmistrzowską precyzją
    w pykaniu nogą dźwigni z dwójki w dół, czasem po kilka razy. W efekcie
    ciągle na światłach stoję na jedynce i wciśniętym sprzęgle :( i czuję się
    z tym mało komfortowo jak mnie swędzi i mam ochotę sie lewą ręką
    podrapać :)

    Być może to kwestia małego doświadczenia ale raczej coś jest na rzeczy.
    Poza tym motor śmiga dobrze, obroty, trzymanie itp.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2011-06-27 09:20:04
    Temat: Re: GSX 600F '97 pytanko lamera
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 11:09, Roger from Cracow pisze:

    > 1. Zimny silnik, po odpaleniu motor do chwili aż się nie nagrzeje ciągnie
    > na pierwszym biegu po wciśnięciu sprzęgła.

    naciagnales linke ? Moze sie konczy ?

    > 2. Pierońskie problemy z wbiciem luzu, na zimnym silniku prawie nie

    wyglada jakby nie wysprzeglalo do konca.

    > Być może to kwestia małego doświadczenia ale raczej coś jest na rzeczy.

    Przy klamce ma regulacje.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-06-27 11:02:01
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 11:09:01 +0200, Roger from Cracow
    <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    > wykonalne na ciepłym musze się wykazywać zegarmistrzowską precyzją
    > w pykaniu nogą dźwigni z dwójki w dół, czasem po kilka razy.

    Musisz sobie wyregulować linkę sprzęgła (drobna regulacja przy
    klamce, powazniejsza przy silniku). I sprawdź przy klamce i
    przy silniku czy linka nie pęka, bo jak część drutów popękała to reszta
    pójdzie niedługo, więc trzeba zawczasu wymienić. :-)

    (Jeżdżenie bez sprzęgła jest kłopotliwe, zwłaszcza startowanie)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2011-06-27 14:18:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > ciągle na światłach stoję na jedynce i wciśniętym sprzęgle :( i czuję się
    > z tym mało komfortowo jak mnie swędzi i mam ochotę sie lewą ręką

    Luz zawsze łatwiej jest wbić gdy moto jeszcze się toczy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-06-28 05:21:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 16:18, Monster pisze:

    > Luz zawsze łatwiej jest wbić gdy moto jeszcze się toczy.

    Wbic ?
    http://tinyurl.com/kljsf
    ;>

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2011-06-28 06:08:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Wbic ?
    > http://tinyurl.com/kljsf
    > ;>
    Byłem pewien czepiania,nawet miałem nadzieję na malutki flejm:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-06-28 06:13:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 08:08, Monster pisze:

    > Byłem pewien czepiania,nawet miałem nadzieję na malutki flejm:-)

    Bylby flejm, ale sobie przypomnialem to biedne male kolko zebate i
    normalnie tak mnie za gardlo zalosc jakas chwycila ze postanowilem
    pomilczec nad jego pourywanym zebami ;)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 8. Data: 2011-06-28 06:37:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Bylby flejm, ale sobie przypomnialem to biedne male kolko zebate i
    > normalnie tak mnie za gardlo zalosc jakas chwycila ze postanowilem
    > pomilczec nad jego pourywanym zebami ;)

    Kółeczko ma ciężko:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-06-28 07:18:00
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Bylby flejm, ale sobie przypomnialem to biedne male kolko zebate i normalnie tak
    > mnie za gardlo zalosc jakas chwycila ze postanowilem pomilczec nad jego
    > pourywanym zebami ;)

    a teraz proszę o wytłumaczenie kawału blondynce :)
    Wbić - biedne kółeczko - połamane zęby :)

    Roger

  • 10. Data: 2011-06-28 07:31:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 09:18, Roger from Cracow pisze:

    > a teraz proszę o wytłumaczenie kawału blondynce :)
    > Wbić - biedne kółeczko - połamane zęby :)

    No przeciez podalem linka do postu Zbiga ktory to wszystko pieknie opisal :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania